کد خبر: ۴۰۴۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با «آفتاب‌نیوز» مطرح کرد:

دفاع از ۳ وزیر‌پیشنهادی دولت/‌نمایندگان در حال‌رایزنی/دولت باز‌هم نیاز به‌تغییر دارد؟

در مورد وزارت آموزش و پرورش اکثریت انتظار داشتند آقای دکتر نجفی پیشنهاد شود با این حال خیلی از دوستان به‌خاطر کارنامه درخشان آقای آشتیانی، اعتقاد دارند باید به آقای آشتیانی رای اعتماد بدهیم. هر چند در آموزش عالی بودند اما توان مدیریتی ایشان بالا است و امیدوارم رای بیاورند و موفق باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «آفتاب‌نیوز» درباره استعفای دفاع از 3 وزیر‌پیشنهادی دولت/ نمایندگان در حال رایزنی/دولت باز هم نیاز به‌تغییر دارد؟سه وزیر کابینه و همچنین وزاری پیشنهادی دولت به مجلس گفت: وزرا خودشان استعفا دادند یا مجبور به استعفا شدند، بالاخره کاری است که دیر انجام شده و فکر نمی‌کنم با توجه به فرصت کم و چند‌ماهه‌ای که وجود دارد بازدهی خوبی داشته باشند زیرا چند ماهی بیشتر از عمر دولت باقی نمانده و عملا کار خاص و مفیدی از کسی ساخته نیست اما در هر صورت دولت این اختیار را دارد تا در مورد وزرا و عملکرد آنها تصمیم‌گیری کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی با بیان اینکه نمایندگان در حال رایزنی در مورد وزرا پیشنهادی هستند، ادامه داد: افراد معرفی‌شده شخصیت‌های شناخته‌شده علمی و کارآمد هستند. آقای دانش‌آشتیانی شخصیتی فرهیخته و در عین حال مدیر کارآمدی است. دکتر سلطانی‌فر هم که از نزدیک او را می‌شناسم، مدیر کارآمدی است. آقای صالحی‌امیری را هر چند به اندازه دو فرد دیگر نمی‌شناسم اما در همین رابطه، رایزنی می‌کنیم و انشا‌الله برای وزارتخانه‌های پیشنهادی مناسب باشند.

نماینده مردم تهران افزود: من از طرف لیست امید صحبت می‌کنم و انتظار دارم به‌زودی به یک جمع‌بندی نهایی برسیم. در مورد وزارت آموزش و پرورش اکثریت انتظار داشتند آقای دکتر نجفی پیشنهاد شود با این حال خیلی از دوستان به‌خاطر کارنامه درخشان آقای آشتیانی، اعتقاد دارند باید به آقای آشتیانی رای اعتماد بدهیم. هر چند در آموزش عالی بودند اما توان مدیریتی ایشان بالا است و امیدوارم رای بیاورند و موفق باشند.

دفاع از 3 وزیر‌پیشنهادی دولت/ نمایندگان در حال رایزنی/دولت باز هم نیاز به‌تغییر دارد؟

وی در مورد لزوم تغییرات احتمالی دیگر در کابینه گفت: به نظرم حالا که آقای روحانی تغییر را شروع کردند بهتر بود در چند وزارتخانه دیگر این کار را انجام دهند. ما الان حداقل در دو وزارتخانه دیگر نیاز به تغییر داریم. در وزارت صنعت و معدن و تجارت نارضایتی‌هایی وجود دارد. در ضمن برخی از دوستان از عملکرد وزارتخانه‌های دیگری مثل وزارت نفت و وزارت آموزش عالی هم ناراضی هستند. بالاخره بعد از انتخابات باید تغییر بدهند؛ زیرا بعید می‌دانم مجلس به وزیرانی که ناکارآمدی‌شان ثابت شد رای بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
از کی تا حالا فتنه گری سابقه درخشان شده؟!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین