کد خبر: ۴۰۸۲۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

واکنش ترامپ به گلایه های ملانیا از او/تصاویر

«لسلی استال» مجری برنامه محبوب ۶۰ دقیقه در امریکا نخستین مصاحبه تلویزیونی را با «دونالد ترامپ» رییس جمهروی منتخب امریکا و «ملانیا» بانوی اول امریکا داشته است که یکشنبه شب به طور سراسری در امریکا از شبکه «سی بی اس» پخش شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل-در این برنامه ملانیا گفت که درباره استفاده بیش از اندازه ترامپ از توئیتر او نصیحت اش می کند اما دونالد گاهی به حرف هایش گوش می دهد گاهی نه و در نهایت کاری که خودش می خواهد را انجام می دهد. 

رسانه های امریکایی به چهره ترامپ در زمان بیان حرف های ملانیا اشاره کرده اند رسانه هایی هم بودند که از این موضوع به عنوان اعتراف ملانیا به عبور ترامپ از خطوط قرمز در نوع استفاده از توئیتر یاد کرده اند و اشاره آنان به توتین های همسرش به افراد و شخصیت های دیگر از طریق توئیتر بوده است. 

این در حالیست که ترامپ در مصاحبه خود گفته بود که بخشی از پیروزی اش به دلیل شبکه های اجتماعی بوده سات و اظهار کرد که شکبه های اجتماعی  قدرتی بیش از پول و ثروت دارند. 

این مصاحبه در پنت هاوس ترامپ در برج خودش انجام شده است. ملانیا در این مصاحبه گفته است:«فکر می کنم که باید چگونه صحبت کردن با یکدیگر و چگونه رفتار کردن با هم را به فرزندان مان بیاموزیم این وظیفه ماست».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
10
4
طلاق در راه است.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
0
واقعا مصاحبه پرارزشی بود .....
کل سیاست و اقتصاد دنیا به لجن کشیده خواهد شد و طلاق در راه است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین