کد خبر: ۴۲۷۷۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
دوندگان می‌توانند با انجام ورزش‌هایی در آب و شناگران توانایی خود را در مسابقه‌ها افزایش دهند و قدرت بدنی خود را بیشتر کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
دوندگانی که می‌خواهند توانایی ورزش خود را افزایش بدهند، می‌توانند از روش‌های زیر برای ورزش در آب استفاد کنند:

- در آب با سرعت زیاد راه بروید این کار آمادگی جسمانی شما را افزایش می‌دهد. مقاومت آب باعث می‌شود به صورت بهینه‌تری راه بروید و حرکت شما بر روی خشکی به شکل بهتری انجام می‌شود.

- در عمقی حرکت کنید که پای شما آرام بر زمین برخورد کند. این کار باعث می‌شود که بدن شما در یک خط صاف قرار بگیرد. پنج دقیقه راه بروید و پنج دقیقه استراحت کنید. این کار را دو تا چهار سری تکرار کنید. می‌توانید به تدریج زمان راه رفتن را افزایش دهید و زمان استراحت را کم کنید.

- در ابتدا شدت حرکت را کم کنید و به تدریج شدت را افزایش بدهید.

- در کنار استخر به صورت درجا حرکات پا و دست انجام دهید می‌توانید این کار را ۲۰ تا ۳۰ ثانیه انجام بدهید، سپس یک دقیقه استراحت کنید.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت MNT،  سعی کنید همان حرکتی که در خستگی دارید را در آب شبیه‌سازی کنید. قدم‌های کوچک بردارید و پاها را سریع حرکت دهید. در زمان استراحت آرام پاها را حرکت دهید.


بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین