کد خبر: ۴۳۲۷۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

ورزش بیش از حد میل جنسی را کاهش می‌دهد؟

ورزش بیش از حد می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از سلامانه از «بریزبن تایمز»، تحقیقات پیشین نشان از اثر مثبت ورزش بر میل جنسی داشتند. اما در تحقیقی که در دانشگاه کارولینای شمالی انجام شده است، مشخص شده که افرادی که شدت تمرینات ورزشی‌شان کم تا متوسط است، میل جنسی بیشتری نسبت به افرادی دارند که تمرینات شدیدتری انجام می‌دهند. به همین ترتیب، آن‌هایی که برای مدتی کوتاه تا متوسط ورزش می‌کنند میل جنسی‌شان بیشتر از افرادی است که ورزششان بیشتر طول می‌کشد.


در مقاله محققان آمده است: «بالا رفتن شدت تمرینات و مدت زمان تمرینات به صورت مداوم همراه است با کاهش میل جنسی در مردان.»


پروفسور فرانسیس کوییرک، مدیر این تحقیق گفته که این اولین باری نیست که اثر منفی ورزش استقامت روی میل جنسی نشان داده می‌شود. او می‌گوید این مساله دو عامل روانی و فیزیکی دارد. مشخص شده که ورزش شدید اثر منفی روی تستوسترون می‌گذارد، و به این ترتیب میل جنسی و تعداد اسپرم‌ها را کم می‌کند.


سلامت نیوز: ورزش بیش از حد میل جنسی را کاهش می‌دهد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
2
ای بابا تکلیفمونو معلوم کنید ورزش نمیکنیم میگن چرا ورزش نمیکنید،ورزش میکنیم که اینجوری میشه ..
سید محسن 1089
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
جسارت نباشد ، من کمی به ورزش میپردازم و در حد یک شهروند غیر متخصص و به صورت تجربی توصیه میکنم حتی برای تقویت آن مورد ... هم که شده حتما ورزش کنیم ، ضمنا شاید بتوانم عرض کنم ورزش سنگین انجام نمیدهم اما به نظر میرسد ورزش سنگین نه تنها آن میلی را که فرمودید موقتا کاهش میدهد بلکه کلا همه ی میلها بجز خواب را نیز تضعیف میکند !:)) اما بدیهی است که ان خستگی موقتی خواهد بود و پس از رفع خستگی آثار مثبت ورزش نمایان میشود :)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین