کد خبر: ۴۶۸۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

دایی-منصوریان؛ دعوا در راند سوم!

تیم های سایپا و استقلال از ساعت 20:45 روز پنج شنبه به مصاف یکدیگر می روند.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم های سایپا و استقلال از ساعت 20:45 روز پنج شنبه به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از جام جم ، تقابل استقلال و سایپا یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر ایران است. در واقع چیزی که این مسابقه را جذاب می کند حضور علی دایی و علیرضا منصوریان همبازی های قدیمی تیم ملی فوتبال ایران بر روی نیمکت تیم های سایپا و استقلال است. البته تقابل های قبلی این دو در لیگ برتر چندان دوستانه نبوده است.

این دو تا به حال در تقابل هایشان دو بار با یکدیگر درگیری پیدا کرده اند. 30 آذر سال گذشته بود که استقلال و نفت تهران در چارچوب جام حذفی به میزبانی استادیوم تختی به مصاف هم رفتند و نفتی‌ها در وقت اضافه موفق به حذف حریف شدند.

به علی دایی روی سکوها توهین کردند. سرمربی وقت نفت هم مدعی شد مربیان استقلال خط می‌دادند تا این اتفاق رخ بدهد. دایی در پایان مسابقه جمله‌ای گفت که بسیار معروف شد. او در مورد اتفاقات بازی گفت: «بابا، دوره این آرسن‌لوپن‌بازی‌ها تمام شده دیگه.»

کمتر از یک ماه بعد، دوباره این دو تیم در چارچوب لیگ برتر به هم رسیدند و دایی که محروم شده بود، از روی سکوها باید کار را دنبال می‌کرد. همین مسئله او را حسابی شاکی کرده بود و کار به برنامه 90 هم رسید. جالب اینکه آن بازی هم در استادیوم تختی بود. حالا دوباره دایی و منصوریان به هم رسیده‌اند و از قضا بار دیگر مسابقه در استادیوم تختی برگزار خواهد شد. این مسابقه با توجه به خصوصیاتی که از هر دو مربی سراغ داریم شاید جایی برای چالش های مجدد این دو چهره سرشناس فوتبال ایران باشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین