کد خبر: ۴۷۶۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
روحانی در بدو ورود به نیویورک:

استراتژی ما تعامل گسترده با جهان است

رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در هفتاد و دومین اجلاس سران کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عصر یکشنبه به وقت محلی، وارد نیویورک شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه جان‌ اف کندی نیویورک در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این سفر، شرکت در اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل متحد و رساندن صدای ملت بزرگ ایران به گوش جهانیان و همچنین تشریح شرایط دشوار منطقه است.

وی افزود: امروز شاهد شرایط دشواری به ویژه در ارتباط با مظلومان میانمار هستیم و همچنین در این سفر دیدارها و جلساتی با سران کشورها، نخبگان، علمای اسلامی، مدیران رسانه‌های همگانی در آمریکا و نیز ایرانیان مقیم خواهیم داشت.

رییس جمهور تاکید کرد: در نشستی با سران دیگر کشورهای جهان از اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و آفریقا، در ارتباط با توسعه روزافزون همکاری‌های تهران با این کشورها و در راستای تأمین منافع ملت ایران، گفت‌وگو و مذاکره خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، روحانی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند استراتژی ما تعامل گسترده با جهان است و این استراتژی را در مجامع بین‌المللی به راحتی می‌توان اجرایی و عملیاتی کرد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین