کد خبر: ۴۹۱۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
"بخاطر پراید احضار شدم!"

از معرکه‌گیرهای محلات قدیمی تا تهدید جماعت احمدیه/اتهام مشایی چیست؟

مدعیان عدالت یادشان رفته برخی سیاسیون به علت همین اتهام نشر اکاذیب درباره رییس‌جمهور قبل مجازات شدند. بدتر از این، یادشان رفته چه بسیار از اهالی رسانه با شکایت مسئولین دولت احمدی‌نژاد با همین اتهام نشر اکاذیب به دادسراها احضار شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی دهقان*- این جماعت اطراف احمدی‌نژاد آدم‌های عجیبی هستند. اخیرا فیلمی از سخنان مشایی در فضای مجازی پخش شده که آدمی را یاد معرکه‌گیرهای محلات قدیمی می‌اندازد که یکی مار به دور خود می‌انداخت؛ دیگری زنجیر پاره می‌کرد و یا دست و پای خود زیر ماشین قرار می‌داد.

مشایی چنان با آب وتاب شروع می‌کند که مخاطب احساس می‌کند خبر مهمی قرار است داده شود.

از اعدام و شلاق می‌گوید که راضی به آن است. اما در پایان معلوم می‌شود اتهام وی تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب است. اتهامی که برای سیاسیون و بخصوص اهالی رسانه آشناست و تازگی ندارد؛ اما ظاهرا برای مدعیان تازگی دارد. و البته نهایت مجازات آن هم؛ حبس تعزیری است.

مدعیان عدالت یادشان رفته برخی سیاسیون به علت همین اتهام نشر اکاذیب درباره رییس‌جمهوری قبل مجازات شدند. بدتر از این، یادشان رفته چه بسیار از اهالی رسانه با شکایت مسئولین دولت احمدی‌نژاد با همین اتهام نشر اکاذیب به دادسراها احضار شدند.

نمونه‌ای عینی می آورم: در دوره ای که مدیریت پایگاه خبری آفتاب نیوز را برعهده داشتم؛ در سال ۹۰ به دادسرا احضار شدم.

در آنجا گفته شد شاکی شما سایپاست و مدیرعامل وقت، پوستین‌دوز، از دوستان نزدیک همین آقایان از آفتاب‌نیوز شکایت کرده که چرا نسبت به پراید در آن پایگاه خبری مقاله‌ای آمده و نسبت به آن انتقادشده است!

ای کاش می‌‌شد ذره‌ای صداقت در جماعت اهل تناقض "احمدیه" دید. اما آنچه دیده می‌شود سیاسی‌کاری و به تعبیری؛ از آب کره گرفتن و خود مطرح کردن است.

*عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه

منبع: راهبرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
4
کجائی هاشمی که سال 86به این جماعت گفتی جریان انحرافی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین