کد خبر: ۴۹۲۳۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
انتقادها از سکوت حامیان دیروز محمود احمدی‌نژاد

کنایه آشنا به اصولگرایان درباره احمدی‌نژاد: همه «ما» «او» را در ۸۸ شناختیم/بسیاری از «آنها» نقد «او» را قدح نظام می دانستند

حسام الدین آشنا درباره رفتار این روزهای احمدی‌نژاد نوشته است: یکی از تفاوت های «ما» و »آنها» در این است که برخی از «ما» ، «او» را در 82، بسیاری در 84 و همه در 88 شناختیم و نفی کردیم‌.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- معاون فرهنگی رییس‌جمهور در یادداشتی کنایه‌آمیز به مرور رفتار جریان اصول‌گرایی با محمود احمدی‌نژاد در مقاطع مختلف پرداخت.

به گزارش آفتاب‌نیوز، حسام‌الدین آشنا نوشته است: یکی از تفاوت‌های «ما» و »آنها» در این است که برخی از «ما» ، «او» را در 82، بسیاری در 84 و همه در 88 شناختیم و نفی کردیم‌، ولی هیچ یک از «آنها» ، «او» را در 84، 86، 88 نشناختند یا نفی نکردند؛ بسیاری از «آنها» از 92 نقد «او» را قدح نظام و برخی هم تا 96 «او» را ابزاری برای ایجاد توازن می دانستند.

کنایه آشنا به اصولگرایان درباره احمدی‌نژاد: همه «ما» «او» را در ۸۸ شناختیم

پیش از این نیز  محسن رفیقدوست در پاسخ به این سوال که چرا اصولگرایان در برابر رفتارهای احمدی‌نژاد سکوت کرده‌اند، به خبرگزاری ایلنا گفته بود: اکثر اصولگرایان در برابر احمدی‌نژاد سکوت نکرده‌اند و او را از این رفتارها نهی و مذمت می‌کنند. انشاالله به زودی خدمتش خواهند رسید و قوه قضائیه در حال تکمیل پرونده است.

همچنین دادستان کل کشور با بیان اینکه "شناسنامه احمدی‌نژاد از مقابله با رهبری مشحون است"، گفته بود: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور ا عهده دار بوده است؛ خصوصا در چهار سال دوم مدیریتش، با یک کلکسیونی از قانون‌گریزی و عمل خلاف قانون دم از دفاع از حقوق مردم می‌زند. سکوت قوه قضاییه به معنی عجز از برخورد نیست و قطعا و مسلما اگر شرایط فراهم شود، قوه قضاییه در برابر این حرکات که هیچ نفعی برای مردم و ملت ندارد برخورد می‌کند. ما می‌خواهیم با تدبیر حل شود. ما منتظریم خودشان سرعقل بیایند و بفهمند که این روش صحیح نیست. اگر سینه خود را باز کنم، آن قدر مطالب درباره این مسایل داریم که نمی توانم بگوییم زیرا حربه به دست دشمن می‌دهیم.(اینجا)

جعفری دولت آبادی، دادستان تهران نیز در نوزدهمین جلسه‌ شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران اظهار داشت: هیچ کس منکر برخی مشکلات و نقیصه‌ها در دستگاه قضایی نیست اما این که شخصی که خود مدتی مسؤولیت داشته،  به خاطر چند متهم،  سعی در شکستن اقتدار دستگاه قضایی نماید،  جای تأمل و تأسف دارد.(اینجا)

واکنش تیم احمدی‌نژاد به اظهارات مقامات قضایی

البته یاران احمدی‌نژاد نیز در برابر این اظهارات مقامات قضایی سکوت نکرده و مطالبی را علیه دادستان کل کشور مطرح کرده‌اند.(اینجا)

انتقادهای شدید اژه‌ای از احمدی‌نژاد

بعد از آن نیز اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود(اینجا)، در پاسخ به این پرسش که آقای احمدی‌نژاد حرف‌های تندی را علیه سران قوا گفته که برخوردی نکردند چرا مدعی العموم شکایت نکرده است، گفت: ‌این سوال من را یاد داستانی انداخت. یک لاتی یک مدت از چشم‌ها افتاده بود، رنج می‌برد. این فرد در یکی از میادین شهر شروع به داد و بیداد کرد. مثل آدم‌های عقده‌ای که کسی نگاه می‌کرد مردم رفتند ببینند چه می‌گوید. حکیمی در حال رد شدن بود. همراهان حکیم گفتند ببینیم چه می‌گوید حکیم گفت می‌خواهد دیده شود اگر بایستیم به خواسته اش می‌رسد. من باید این قضیه را خیلی توضیح دهم و وقت گیر است لذا اگر طول کشید تامل کنید. بعضی از افراد مثل اینکه زبانشان به خلاف‌گویی و دروغ‌گویی عادت کرده و زبانشان هرز شده است. بعضی از افراد اینگونه هستند که خود را بالاتر از قانون می‌دانند و یک خودخواهی و نخوت دارند که فکر می‌کند هرچه به ذهن آنها برسد حق است و بقیه نمی‌دانند. نمی‌دانم راجع اینها چه تعبیری بگویم. این آقا که اسم بردید به بخشی حرفهایش نگاه کردم اعتباری نداشت وقت بیشتری برایش صرف کنم و کل حرفای گوش دهم اما حدود ۴۰ دقیقه را گوش دادم. در این مقدار وقت حقیقتا دهها دروغ و گنده گویی و توهین به این و آن  وجود داشت. این حرف مثل باقی حرفهایش بی‌پایه است. حرف زدن ایشان شهره عام و خاص است. اینها فقط توهین به قوه قضاییه نیست و گاهی وقت‌ها نسبت به خیلی جاهای دیگر و مراکز دیگر است. فقط یک جمله می‌گویم. حکمت صبر قوه قضاییه ان‌شاء الله در آینده نه چندان دور برایتان روشن می‌شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
19
1
هیچوقت اسمون ریسمون نکنید. شما هرگز نمتونید گره فتنه ۸۸رو از سر سران فتنه باز کنید. لطفا شانتاژ نکنید وواقع بین باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
7
چه بازی درست شده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
7
بزارید همه چیزا رو افشا کنه.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
1
این حقیقت دنیاست که وقتی یه فردی را بازیگر اهداف خودت می کنی یه روز علیه خودت بازی می کنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
1
خدا را شکر که ازاول به ایشان رای ندادم و امروز هم خیلی خوشحالم که چهره واقعیش هویدا شده است.......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین