کد خبر: ۴۹۳۰۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
انگشت اتهام به سوی کوشنر و پسر ترامپ گرفته شده است

محاکمه‌ای بزرگ در آمریکا/اعتراف «فلین» بلای جان «ترامپ» خواهد شد؟‌/چرا رییس‌جمهوری آمریکا درباره ارتباط با روس‌ها دروغ گفت؟

واقعیت آن است که فلین مشاور سابق امنیت ملی هدف اصلی مولر بازپرس پرونده نبوده است بلکه نشان می‌دهد که فلین طعمه‌ای برای ماهی بزرگتر بوده است که مورد استفاده قرار گرفته است/سی ان ان پیشتر گزارش داده بود که کوشنر مشاور ترامپ کارگردان اصلی طرح تماس برقرار کردن فلین با روس‌ها در مورد رای شورای امنیت بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- شبکه خبری «سی ان ان» با انتشار گزارشی به نتیجه اخیر دادگاه «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی ترامپ و اعترافات او به دروغگویی اشاره می‌کند و می‌نویسد مخاطرات حقوقی و سیاسی این موضوع برای دولت ترامپ بی‌سابقه خواهند بود و از آن تحت عنوان پر‌تبعات‌ترین محاکمه برای دولتی در امریکا در طول دست‌کم ۴۰ سال گذشته یاد می‌کند. این شبکه خبری اشاره می کند که در نهایت این موضوع می توند به ضرر شخص ترامپ رییس جمهوری امریکا تمام شود. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، این شبکه خبری می‌نویسد این بازی بردی برای «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال گذشت ریاست‌جمهوری امریکا بود. این در حالیست که کاخ سفید موضوع مداخله روس‌ها در انتخابات را رد کرده بودند. 

محاکمه‌ای بزرگ در آمریکا/اعتراف «مایکل فلین» بلای جان «ترامپ» خواهد شد؟‌

این بدان معناست که در حال حاضر هیچ راه معتبری برای رییس‌جمهوری آمریکا وجود ندارد که ادعا کند نتیجه تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا «جعلی» و «ساختگی» بوده‌اند. جزئیات جدید در مورد گفت‌و‌گوهای فلین با سفیر روسیه در امریکا، «سرگئی کیسلیاک» و درگیر بودن در بحثی در سازمان ملل در رابطه با اسرائیل پیش از در دست‌گیری اهرم‌های قدرت قبل از مراسم تحلیف ترامپ جالب توجه بوده‌اند. 

البته «سی ان ان» اشاره می‌کند که تحولات روز جمعه اثبات نکرد که ترامپ و اطرافیانش با روس‌ها در جریان انتخابات ۲۰۱۶ سازش یا توطئه‌چینی‌ای کرده بودند با این حال تحقیقات مولر نشان می‌دهند که در حلقه اطرافیان ترامپ ارتباطی قوی با روسیه وجود داشته‌اند و این موضوع این مسئله را برای ترامپ ناممکن ساخته بود که این افراد را بازیگران حاشیه‌ای قلمداد کند. 

واقعیت آن است که فلین مشاور سابق امنیت ملی هدف اصلی مولر بازپرس پرونده نبوده است بلکه نشان می‌دهد که فلین طعمه‌ای برای ماهی بزرگتر بوده است که مورد استفاده قرار گرفته است. این ممکن است بدان معنا باشد که مولر قصد ندارد تحقیقات خود را صرفا با محکوم کردن افرادی که اکنون نام‌شان مطرح شده به پایان برساند. به طور خاص، مولر بخش‌هایی از ارتباطات و مکالمات فلین با سفیر روسیه در امریکا درباره تحریم‌های امریکا علیه روسیه و رای شورای امنیت به شهرک‌سازی‌ها در اسرائیل در ماه‌های پایانی دولت اوباما را هدف بررسی‌هایش داده است. نتیجه تحقیقات مولر می‌توانند حول محور اطرافیان ترامپ از جمله جارد کوشنر داماد او و دونالد ترامپ جونیور پسرش ادامه یابند.  

سی ان ان پیشتر گزارش داده بود که کوشنر مشاور ترامپ کارگردان اصلی طرح تماس برقرار کردن فلین با روس‌ها در مورد رای شورای امنیت بوده است. 

نتیجه این تحقیقات نشان‌دهنده تمرکز درست جامعه اطلاعاتی آمریکا بر روی تلاش‌های پوتین جهت رایزنی با امریکا برای لغو تحریم‌های آمریکا بوده که به اقتصاد روسیه و اطرافیان رییس‌جمهوری روسیه آسیب رسانده‌اند. نتایج اخیر دادگاه فلین این پرسش را مطرح می‌کند که چرا رییس‌جمهوری، اعضای خانواده‌اش و دوستانش بارها درباره میزان و ماهیت ارتباط با روس ها دروغ گفته‌اند؟

در همین حال، «کارل برنشتاین» روزنامه‌نگار پیشین واترگیت روز جمعه هشدار داد که مایکل فلین و مسائل مرتبط با او با روسیه گمانه‌زنی‌ها در مورد جارد کوشنر و پسر ترامپ را تقویت می‌کنند. او می‌گوید این بدان معناست که کوشنر در مرکز آن چیزی است که روی داده است. 

محاکمه‌ای بزرگ در آمریکا/اعتراف «مایکل فلین» بلای جان «ترامپ» خواهد شد؟‌

این سایت در ادامه اشاره می‌کند که پرسش اصلی در اینجاست که فلین چرا درباره ارتباطات‌اش با سفیر روسیه در امریکا و پرسش درباره ۶۴ هزار دلار دروغ گفت. به نظر می‌رسد او در مورد قانون لوگان که طبق آن شهروندان معمولی را از درگیر شدن در دیپلماسی بین‌المللی منع می‌کند نگران باشد.  طبق این قانون اگر یک شهروند آمریکایی به طور مستقیم به یک دولت خارجی در ارتباط با اختلافات و مناقشات با آمریکا نامه بنویسد، مرتکب جرم شده است. یکی از احتمالات آن است که فلین دروغ گفته چرا که سعی در بسته و پنهان نگهداشتن ارتباطات طولانی‌تر و عمیق‌تر بین شرکت‌های ترامپ و روسیه را داشته است. یکی دیگر از دادخواست‌ها علیه او تلاش روسیه برای برقراری ارتباط با کارزار انتخاباتی آمریکا بود. گزارش مولر علیه فلین می‌تواند نشان دهد که همکاری توطئه‌گرایانه میان روسیه و ترامپ در جریان بوده است. ترامپ می‌تواند فلین را عفو کند. با این حال، در زمانی که اطلاعات بیشتری درباره پرونده فلین و ارتباط با روسیه منتشر می‌شوند هرگونه عفوی از سوی ترامپ به نظر می‌رسد که جلوگیری از اجرای عدالت از سوی رییس‌جمهوری آمریکا باشد و تردیدها نسبت به ترامپ و ارتباط‌اش با روسیه را تقویت خواهد کرد».

محاکمه‌ای بزرگ در آمریکا/اعتراف «مایکل فلین» بلای جان «ترامپ» خواهد شد؟‌
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
2
0
الان که مشخص شده این خبر فیک بوده، شما اونو میذارید تیتر یک تون و بعد تحلیلش هم میکنید؟!
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
1
اگه یه سری به رسانه‌های جهانی بزنید مشخصه که خبر درسته و الان موضوع داغ رسانه‌هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
شما هم لطفا سر بزنید ببینید خبرنگار منتشر کننده خبر برای 4 ماه اخراج شد یا نه؟!!! خبر مربوطه به همکاری فلین با روسیه به پس از انتخابات آمریکا ارتباط داشته که به دروغ به قبل از انتخابات گزارش شده بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
1
0
به نظر من... هر سه نفر کوشنر و فلین و ترامپ... در قضیه قطع نامه شورای امنیت علیه اسرائیل... با فرمانبری از نتانیاهو... مرتکب جرم "ممانعت از اجرای عدالت" شدند... دیدید که خدا هم عدالت رو اجرا کرد... مک فارلند و بقیه هم... در قضیه ایمیل های تازه افشا شده... به دلیل تلاش برای جبران کمک انتخاباتی روسیه به ترامپ... مرتکب جرم "خیانت به کشور و همدستی با متجاوزین"... به جای وفاداری به آمریکا و دفاع از امنیت ملی شدند... چه محاکمه و مجازاتی در کار باشه... یا نباشه... این ها قطعاً صلاحیت ماندن در دولت و اطلاع از امور محرمانه کشوری رو ندارند... یعنی گواهینامه امنیتی همگی شون باید باطل شه... از کوشنر و فلین و مک فارلند گرفته... تا خود ترامپ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین