کد خبر: ۵۰۰۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

چشم‌بند هوشمند خواب+تصاویر

یک شرکت به نام "دریم لایت"(Dreamlight) یک چشم‌بند هوشمند مخصوص خواب ساخته است که به فرد در افزایش کیفیت خواب کمک می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
شرکت "دریم لایت" اقدام به ابداع یک ماسک مخصوص خواب کرده است که با ترفندهای خاص، فرد را خواب آلود می‌کند و موجب می‌شود خواب بهتری را تجربه کند.

این چشم‌بند نور نارنجی روی پلک‌ها می‌اندازد تا فرد را خواب‌آلود کند و زمانی که وقت بیدار شدن فرد باشد، نور سبز روی پلک‌ها می‌اندازد.

این چشم‌بند با ادعای سازندگانش به بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند و آن را افزایش می‌دهد.

این چشم‌بند فومی دور سر بسته می‌شود و دارای نوارهای ویژه‌ای است تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوری نمی‌تواند به چشم نفوذ کند.

داخل این چشم‌بند هوشمند مدارهای انعطاف‌پذیر، بلندگوی چهارقلو، سنسورهای مادون قرمز، سنجش ضربان قلب‌ چشمی و پنل‌های LED در مقابل چشم است.

پنل‌های LED برای برنامه خواب است و به آرامی شما را با 15 دقیقه تاباندن نور نارنجی روی پلک‌ها به منظور تحریک تولید ملاتونین خواب‌آلود می‌کند.

پس از آن شما از دنیای بیرون فارغ شده و به خواب می‌روید و این چشم‌بند هوشمند تا زمانی که وقت بیدار شدنتان است، شما را در حالت رویا نگه می‌دارد.

در این هنگام چشم‌بند نور سبز را به صورت افزایشی بر پلک‌های شما می‌تاباند که ظاهرا کارآمدتر از رنگ آبی است.

علاوه بر این، دستگاه می‌تواند برایتان صداها و آهنگ‌های مختلف را از آهنگ‌های خودتان گرفته تا نویز سفید پخش کند.

البته حضور هر ناظر ضربان قلب‌سنج چشمی و شتاب سنج و ژیروسکوپ در این چشم‌بند به این معنی است که می‌تواند شما را در خواب تحت نظارت داشته باشد.

با استفاده از اپلیکیشن همراه، می‌توانید متوجه شوید که چقدر از طول شب را استراحت کردید و کیفیت خواب خود را بسنجید.

این شرکت ادعا می‌کند شما می‌توانید مغز خود را آموزش دهید تا نیاز به خواب کمتری داشته باشد و همچنان خلاق باشد.

علاوه بر این، "دریم لایت" یک برنامه شش روزه برای جلب رضایت مشتریانی ارائه می‌کند تا به آن دسته از مشتریانی که خستگی ناشی از سفر در چند کشور مختلف و تغییر ساعت را احساس می‌کنند، کمک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، باتری این چشم‌بند تا چهار شب با یک بار شارژ کار خواهد کرد. اما اگر شما از هدفون‌های داخلی برای پخش موسیقی از گوشی هوشمند خود استفاده کنید، طبیعتا باید انتظار داشته باشید که این رقم کاهش یابد.

زمان عرضه این چشم‌بند هنوز اعلام نشده است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین