کد خبر: ۵۰۱۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

سلامت شهروندان تهرانی ارتقاء می‌یابد

در جلسه مشترک بسیج جامعه پزشکی سازمان غذا و دارو با مسئولین شهرداری منطقه 11 تهران، مقرر شد از پتانسیل طرفین برای بالا بردن سطح اطلاعات عمومی شهروندان در موضوع محصولات سلامت محور استفاده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 در جلسه مشترک بسیج جامعه پزشکی سازمان غذا و دارو با مدیران شهرداری منطقه 11 تهران که به میزبانی سازمان غذا و دارو برگزار شد؛ دکتر کریمی، فرمانده کانون بسیج جامعه پزشکی سازمان به تشریح وظایف سازمان غذا و دارو در سطح کشور و فعالیت‌های کانون بسیج جامعه پزشکی سازمان پرداخت و از ظرفیت های بالای این سازمان درموضوع اطلاع رسانی محصولات سلامت محور در سطح جامعه توضیحاتی به مسئولین شهرداری تهران ارائه کرد و خواستار ایجاد کارگروهی جهت همکاری بیشتر بین این دو سازمان شد.

همچنین سید عباس طباطبایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 با بیان این که یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری خدمت رسانی در حوزه سلامت است، گفت: اداره سلامت شهرداری در سراهای محله و پارلمان های محلی با برگزاری کارگاه های آموزشی و... برنامه‌های ویژه‌ای برای ارتقای آگاهی شهروندان در موضوعات سلامت محور دارد.

طباطبایی خواستار همفکری و همکاری بین سازمانی در زمینه معضلات اجتماعی پیش روی سالمندان و کودکان، استفاده از تکنیک های جدید برای آموزش های شهروندی، محصولات ارگانیک، آموزش در سطح میادین میوه و تره بار شهرداری و آموزش‌های همگانی برای ارائه به شهروندان در مراکز آموزشی شهرداری مانند فرهنگسرا، خانه فرهنگ و ... شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در این نشست مقررشد بسته های آموزش عمومی و تخصصی، تهیه مطالب مرتبط با فرآورده های سلامت محور، احصای نیازهای آموزشی شهروندان، برگزاری کلاس های آموزشی مشترک و ... در گام نخست همکاری طرفین فراهم شود .
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین