کد خبر: ۵۰۵۶۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

کوییک خودرویی خاص با امکانات ویژه

خودروی کوییک با تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوع مطابق با استانداردهای جهانی طراحی شده و خودرویی خاص با امکانات و آپشن های ویژه است.
آفتاب‌‌نیوز :
کوییک جدیدترین محصول سایپا حاصل چندین سال تجربه و مهارت در دانش طراحی و ساخت خودرو است که به صورت کامل توسط مهندسین ایرانی و مهندسین سایپا طراحی و به بازار عرضه می شود.

کوییک خودرویی خاص با امکانات ویژه

بر اساس این گزارش، کوییک با امکانات به روز مانند: سیستم استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی 7 اینچی، کامپیوتر سفری، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، مسیریاب و بلوتوث، دوربین دید عقب، صندلی برقی چند حالته برای راننده، گیربکس اتوماتیک(CVT)، فرمان برقی، سیستم کنترل صوتی روی فرمان باعث شده است که بازار برای ورود این خودرو و ارایه به مشتریان لحظه شماری کند.

برخی دیگر از تجهیزات ایمنی کوییک شامل: کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ای بی اس و ای بی دی، طراحی شده بر مبنای محافظت از عابر پیاده، صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو، بازشدن اتوماتیک درب ها به هنگام تصادف و سنسور پارک دنده عقب می باشد.

آنگونه که سایپا اعلام کرده با توجه به نوع تیپ و آپشن خودروی کوییک، امکانات خودروهای رؤیت شده در نمایندگی های فروش سایپا به هنگام انتخاب مدل، ملاک تحویل خودرو به مشتریان خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری«عصرخودرو»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
2
تیبا 2 با یک مشت آپشن چینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
2
تجربه ثابت کرده خودروی داخلی لگنه
بنز هم باشه لگنه
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
دروغی دیگر از فرغون سازی ایران
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین