کد خبر: ۵۳۳۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

وزارت کشور و اطلاعات در مورد جاسوس نبودن فعالان محیط‌ زیستی هم‌نظر هستند

وکیل خانواده سیدامامی گفت: معاون امنیتی وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که بازداشت شدگان محیط‌زیستی در بررسی‌های وزارت کشور هم مانند وزارت اطلاعات جاسوس شناخته نشده‌اند، ابراز امیدواری کرد به زودی مشکلات این فعالان حل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
خانواده‌های فعالان محیط‌زیستی بازداشت شده، همسر مرحوم سیدامامی و وکلای خانواده مرحوم سیدامامی (پیام درفشان و آرش کیخسروی) با حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور دیدار کرده‌اند؛ این خبری است که پیام درفشان یکی از وکلای خانواده سیدامامی داده و گفته که جلسه خانواده‌های محیط‌زیستی با ذوالفقاري در وزارت کشور برگزار شده است و  مقامات وزارت كشور در این جلسه نسبت به وضعیت بازداشتی‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند.

این وکیل پایه یک دادگستری که در جلسه خانواده‌های بازداشت‌شدگان محیط‌زیستی با معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور حضور داشته، گفت: خانواده‌ها از حقوق بازداشتی‌های خود صحبت کردند و دغدغه‌های خود را در این باره با معاون امنیتی در میان گذاشتند.

وکیل خانواده سیدامامی ادامه داد: ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور هم درباره این موضوع تاکید کرد که دیدگاه وزارت کشور درباره بازداشت‌شدگان محیط‌زیستی مانند وزارت اطلاعات است.

به گفته درفشان، معاون امنیتی وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که بازداشت شدگان محیط‌زیستی در بررسی‌های وزارت کشور هم مانند وزارت اطلاعات جاسوس شناخته نشده‌اند، ابراز امیدواری کرده که به زودی مشکلات این فعالان حل شود.

وکیل خانواده سیدامامی در ادامه گفت: معاون امنیتی وزارت کشور اقداماتی را که از طرف وزارت کشور در حال انجام شدن است برای خانواده‌ها توضیح داد تا هر چه سریعتر اوضاع براساس آنچه وزیر اطلاعات مطرح کرده بود و معاون امنیتی هم به آن تاکید داشت مدیریت شود.

اعتماد آنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین