کد خبر: ۵۴۹۲۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

امام جمعه شهرکرد: FATF موجب فساد می‌شود/قصد دارند ملت را به بیگانه بفروشند! آمریکا از هم پاشیده است‌!

امام جمعه شهرکرد گفت: برخی‌ها در تلاش‌ هستند با تصویب قراردادهایی مانند FATF فساد فرهنگی را در جامعه ترویج دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیاتی از‌ قرآن اظهار داشت: خداوند‌ سرزنش‌ می‌کند‌ کسانی‌ را‌ که‌ به‌جای‌ پرستش‌ خدا به دنبال‌ پرستش خدایان‌ دیگر‌ هستند و پول و زر و زیور‌ را خدای‌ خود قرار داده‌اند‌ و خداوند‌ می‌فرماید‌ شما‌ به چه دلیل‌ به دنبال‌ این‌ خدایان‌ می‌روید‌، شما نباید به دنبال دیگر خدایان بروید و تنها خداوند‌ یکتا را بپرستید‌.

وی افزود: متاسفانه‌ اکثر‌ انسان‌ها‌ در ادیان‌ مختلف روی‌ مدار حق حرکت‌ نمی‌کنند و به‌ جای توحید مقام‌ پرست و شهرت‌طلب‌، حزب‌باز و بازیگر‌ سیاسی و دنیا‌محور‌ می‌شوند و چه در امت‌ پیامبران‌ و چه در امت‌ اسلانم از حق گریزان‌ هستند و این معنایش‌ این‌ نیست‌ که حق‌ مشکل‌ دارد بلکه‌ انسان‌‌ها مشکل دارند‌ و هیچ‌ وقت اکثریت‌ ملاک‌ حق و باطل نیست‌.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: قرآن‌ تلاش‌ دارد که‌ به جامعه‌ انسانی‌ بفهماند‌ و در درون‌ آنها بپروراند که حق‌ ماندنی‌ است و باطل جایی ندارد و حق روی مرز دین و راه پیامبران‌ است و از این مسیر منحرف نشوید و گمان‌ نکنید حق را می‌توان در زور و زر و زیور‌ پیدا کرد.

نکونام با بیان اینکه در چهل سال انقلاب دشمنان یکی پس از دیگری نابود شدند، خاطرنشان کرد: امروز کسانی آمدند که حامی شما هستند و کسی نمی‌تواند عزت شما را آسیب بزند‌ اما غرب هر چه قدر شما جلو آمدید بی‌ریشه‌تر شد و آمریکای‌ امروز قطعا‌ آمریکای اول انقلاب نیست و از هم پاشیده است‌.

وی گفت:‌ گاهی‌ یک حرکت‌هایی و مسائلی را مطرح‌ می‌کنند که‌ زود‌گذر است اما شما ماندگار هستید و پیشرفت می‌کنید پس بدانید‌ شما‌ که پرچم‌ الهی و ولایت‌ فقیه را بر پا کردید موفقیت‌ با شما است هرچند سختی و مشکلات دارد اما خداوند به شما نصرت‌ بخشیده است‌.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: فرمایشات‌ حضرت آقا در آن‌ جمع نورانی‌ این‌ بود‌ که با وحدت و ایمان‌ و تقوا‌ و دوری از فساد در میدان‌ بمانید و مقاومت‌ کنید‌.

نکونام ادامه داد: مفسد‌ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مسائل مختلفی دارد و در برابر شما سنگ‌ می‌اندازند و اینها‌ از مشکلات راه است و کسانی‌ که‌ تجاوز‌ به‌ بیت المال می‌کنند و رفاه طلب هستند گاها‌ مدیر می‌شوند و مشکل ایجاد می‌کنند اما کاری از پیش‌ نمی‌برند‌‌.

وی افزود: تلاش می‌کنند با قراردادهایی مثل FATF فساد فرهنگی ایجاد کنند اما باید در برابر اینها‌ بایستیم و قصد دارند ملت را به بیگانه بفروشند چرا که جهادگر نیستند و راحت‌طلب و رفاه طلب هستند‌.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان‌ کرد: فساد سیاسی‌ هم‌ متاسفانه‌ کم نداریم‌ و عزل و نصب‌های‌ جناحی، سیاست‌ بر دین‌ غلبه‌ کردن‌ اینها از جمله بازی‌های سیاسی و مشکلات راه ما است‌ که باید تحمل کنیم و فساد اجتماعی مثل تعصب‌های محلی و قومی است که تفرقه‌ ایجاد می‌کند و وحدت اسلامی را از بین‌ می‌برد‌.

نکونام‌ گفت: نگاه‌های‌ متحجرانه‌ و بسته‌ای‌ که توان‌ دیدن‌ ندارند‌ و تنها به خودشان‌ فکر می‌کنند که اینها‌ از فسادهای درونی ما است و برخی‌ها هم از این فسادها‌ خوشحال می‌شوند‌. پای پرچم‌ حق می‌ایستیم‌ و با فساد مبارزه می‌کنیم‌.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: یکی از نیروهای جهادگر در عرصه‌ انقلاب نیروی انتظامی است‌ و مرزدارهای مجاهد و حافظ امنیت و جان و مال مردم‌ هستند و جهادگر بارز در مبارزه با انواع قاچاق‌ و در همه عرصه‌ها با خطرات‌ مواجه هستند و شهدای بسیاری در این راه تقدیم کردند.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
علی اصغر رضائی
|
Germany
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
2
هر شخص حقوقی باید درباره تخصص خودش نظر بدهد انشاءالله
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
اصلا نمیدانید چیست گفتند بگو میگوئید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
شکرخداسیاست اقتصادی کشوردرنمازهای جمعه تیوریزه میشود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین