کد خبر: ۵۷۷۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
رئیس دانشگاه خوارزمی:

حدود ۹ میلیارد تومان از تخصیص بودجه سال جاری عقب هستیم

رئیس دانشگاه خوارزمی با تاکید بر اینکه حدود ۹ میلیارد تومان از تخصیص بودجه سال جاری عقب هستیم، گفت: در سال ۹۸ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه خوارزمی بودجه در نظر گرفته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر عزیز حبیبی، ضمن اعلام این مطلب به وضعیت اعتبارات دانشگاه خوارزمی در سال ۹۸ اشاره کرد و اظهار کرد: به نظر من در صورت تحقق به موقع بودجه مصوب ما سال سختی را پیش رو نخواهیم داشت. البته این امر در صورتی تحقق می‌یابد که منابع مالی دانشگاه را به خوبی مدیریت کرده و صرفه جویی کنیم، در عین حال سعی داشته باشیم تعهدات غیر ضروری برای کل دولت همچنین در بخش دانشگاهی ایجاد نکنیم.

وی در ادامه در خصوص میزان بودجه سال ۹۸ دانشگاه خوارزمی، خاطر نشان کرد: بودجه پیشنهادی دانشگاه ۳۰۰ میلیارد تومان بود، اما حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از این بودجه تصویب می‌شود.

رییس دانشگاه خوارزمی در بخش پایانی صحبت‌های خود، بیان کرد: در سال جاری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه خوارزمی بودجه پیش‌بینی شده بود که متأسفانه تاکنون حدود ۷۰ درصد بودجه را با احتساب بودجه مربوط به حقوق‌ها دریافت کرده‌ایم،با این حال حدود ۹ میلیارد تومان از تخصیص ۹ ماهه سال عقب هستیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین