کد خبر: ۵۸۶۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

خطرناک‌ترین حیوانات موجود در زمین+عکس

این عکس‌ها حاصل تلاش‌های 27 ساله Matthijs Kuijpers هستند که مجموعه تصاویر را در کتاب تازه خود منتشر کرده است. این مجموعه شامل عکس‌هایی از 72 گونه مختلف از دوزیستان و خزندگان در معرض خطر در سرتاسر جهان است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- روزنامه بریتانیایی " دیلی میل" عکس‌هایی را از خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین حیوانات از گونه‌های جانوری مختلف بر روی سیاره زمین منتشر کرده است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این عکس‌ها حاصل تلاش‌های 27 ساله Matthijs Kuijpers هستند که مجموعه تصاویر را در کتاب تازه خود منتشر کرده است. این مجموعه شامل عکس‌هایی از 72 گونه مختلف از دوزیستان و خزندگان در معرض خطر در سرتاسر جهان است. 

عکاس این تصاویر می‌گوید به قدری به عکاسی از حیوانات علاقه داشت که مدرسه را ترک کرده بود و به ماداگاسکار رفت. او از سنین جوانی عکس گرفتن از حیوانات در سرتاسر جهان را آغاز کرد. این عکس‌ها طیف وسیعی از حیوانات موجود در تمامی قاره‌ها (به جز قطب جنوب) را شامل می‌شوند. 

عکاس این تصاویر می‌گوید تجربه‌هایی داشته که نزدیک بوده جان‌اش را از دست دهد. از جمله تهدیدی که از سوی یک مار متوجه او شده بود. او می‌گوید برخی از خزندگان و دوزیستان به شکلی هوشمندانه با شرایط محیطی و تغییرات سازگار شده‌اند با این حال، به نظر او این گونه‌ها نیازمند حفاظت و مداوم از سوی انسان‌ها هستند. او می‌گوید تهدیدات ناشی از آلودگی و تغیرات زیست محیطی و شکارهای صورت گرفته بقای این گونه‌ها را در معرض خطر قرار داده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
بسیار بسیار زیبا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین