کد خبر: ۵۸۸۳۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

مترو تهران امشب به هواداران استقلال خدمات ویژه می دهد

مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان فعالیت خط 5 مترو تهران برای خدمات دهی ویژه به تماشاگران دیدار تیم های استقلال ایران و الدحیل قطر تا پایان این مسابقه ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن محمدیان عصر دوشنبه در این باره به ایرنا بیان کرد: دیدار تیم های استقلال ایران و الدحیل قطر از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و به همین منظور ساعت فعالیت خط 5 مترو تهران امشب تا حوالی ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکی از ایستگاه های خط 5 مترو تهران ورزشگاه آزادی است و به همین منظور تنها زمان فعالیت این خط از تهران به کرج و بالعکس اضافه می شود.

مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: زمان فعالیت در سایر خطوط تغییری نمی کند و این آمادگی وجود دارد که در صورت شلوغی در ایستگاه های قطارهای فوق العاده اعزام شود.

** استقرار عوامل اورژانس در ورزشگاه آزادی تهران

همچنین مرکز اورژانس تهران نیز از خدمات رسانی به تماشاگران در این مسابقه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: 7 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس،6 دستگاه موتورلانس در قالب بیش از 30 نیروی ستادی و عملیاتی در آستانه این مسابقه فوتبال در مسیرهای ورودی و خروجی ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

تیم فوتبال استقلال ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الدحیل قطر می رود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین