کد خبر: ۵۸۸۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

دلیل گرانی شکر از زبان معاون وزیر

یزدان سیف گفت: در موجودی شکر مشکلی نداریم، اما در توزیع با مشکلاتی روبه رو هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بیست و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار کرد: در حوزه شکر به واسطه سیلی که آمد و نزدیک به ۴۵۰ هزار تن شکر در گروگان آب‌های خوزستان قرار گرفت عرضه شکر مدتی کم شد و برخی‌ها از این فضا سوء استفاده کردند.

وی افزود: ما به واسطه وجود ذخایر استراتژیک تا امروز ۱۰۳ هزار تومان شکر بین واحد‌های مختلف و به قیمت مصوب توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه برای ماه رمضان دویست هزار تن شکر توزیع شده است، گفت: این مقدار بیش از مصرف ماهیانه است، همچنین روزانه ۷ هزار و ۵۰۰ تن شکر آماده تحویل به متقاضیان است و ظرف چند روز آینده بازار شکر متعادل خواهد شد.

سیف بیان کرد: از مردم و متقاضیان تقاضامندم تا با نخریدن شکر از گرانفروشان، از تنش ایجاد شده توسط سوء استفاده گران جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما در موجودی شکر مشکلی نداریم، اما در توزیع با مشکلاتی روبه رو هستیم، یادآور شد: امروز شبکه بی بی سی از فروشگاهی گزارشی را منتشر کرده است که صفی را به نمایش گذاشت که به صف شکر القا داشت در حالی که در تماس با مدیر فروشگاه نتیجه رسیدیم که آن صف برای صندوق بود و مدیر فروشگاه آن را تکذیب کرد.

سیف افزود: دشمنان ما در حال جنگیدن و افزایش بار روانی هستند و ما به واسطه اقدامات نادرست به دشمن کمک می‌کنیم تا روز به روز اهدافش را در جامعه ما جاری کند.

وی بیان کرد: امروز با وجود سیل، یک میلیون تن گندم خرید کرده‌ایم، اما دشمن این چنین القا می‌کند که سیل اخیر گندم را از بین برده است و ما با کمبود گندم مواجه هستیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: میزان مصرف ۱۸۰ هزار تن است در حالی که موجودی شکر در حال حاضر ۳۰۰ هزار تن شکر است. همچنین تا آخر اردیبهشت دویست هزار تن شکر آماده تحویل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
گرانی کدام کالا دلیل دارد که گرانی شکر دلیل داشته باشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین