کد خبر: ۵۹۱۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

کارکنان هواوی یک روز خود را چگونه می گذرانند؟ +تصاویر

نکات جالب در زندگی کارکنان هواوی آن است که آنان تقریبا در مرکز تحقیقات و فناوری هواوی زندگی می‌کنند. در اوقات فراغت بیلیارد بازی می‌کنند، زیر میزهای‌شان می‌خوابند و در رستوران مرکز غذا می‌خورند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- روزنامه بریتانیایی "میرر" عکس هایی را از یک روز کاری کارکنان شرکت "هواوی" این شرکت 100 میلیارد دلاری در حوزه فناوری منتشر کرده است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ نکات جالب در زندگی کارکنان هواوی آن است که آنان تقریبا در مرکز تحقیقات و فناوری هواوی زندگی می‌کنند. در اوقات فراغت بیلیارد بازی می‌کنند، زیر میزهای‌شان می‌خوابند و در رستوران مرکز غذا می‌خورند. 

کارکنان هواوی یک روز خود را چگونه می گذرانند؟ +تصاویر

این روزنامه می نویسد: "هواوی با ارزش‌ترین برند فناوری چین است که در زمینه فروش تجهیزات ارتباطات و تلفن بیش از هر شرکت دیگری در جهان فعال است و درآمد سالیانه 100 میلیارد دلاری را برای چین به ارمغان آورده است. مقر این شرکت در شهر جنوبی "شنزن" است که به عنوان دهکده فناوری چین قلمداد می‌شود. تعداد کارکنان هواوی 180 هزار نفر در سرتاسر جهان هستند و بیش از نیمی از آنان در بخش تحقیقات فعالیت دارند. در سال 2018 میلادی، هواوی جای اپل به عنوان دومین تولیدکننده گوشی تلفن همراه هوشمند در جهان را پس از سامسونگ گرفت. چینی‌ها هواوی را نمادی از غرور و افتخار ملی خود در عرصه صنعت و فناوری می‌دانند اما دولت امریکا مدعی است که این شرکت در زمینه جاسوسی به دولت چین کمک می‌رساند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین