کد خبر: ۵۹۶۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

نماینده سنندج: تعداد کولبران به بیش از 100 هزار نفر در کردستان رسید

کوله بران در تنگناهای اقتصادى به سر می‌برند اما متاسفانه دولت اقدامات کارآمدى براى بهبود شرایط اقتصادى کوله بران را در دستور کارقرار نمی دهد.
نماینده سنندج: تعداد کولبران به بیش از 100 هزار نفر در کردستان رسید
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه سامان دهى کوله بران نیازمند ترسیم فرماندهى واحد است،گفت:تعداد کوله بران به بیش از صدهزار نفر در استان کردستان رسید .

سید احسن علوى درباره وضعیت کوله بران در کشور، گفت:کوله بران در تنگناهای اقتصادى به سر می‌برند اما متاسفانه دولت اقدامات کارآمدى براى بهبود شرایط اقتصادى کوله بران را در دستور کارقرار نمی دهد.

روز به روز به تعداد کوله بران کردستان افزوده می‌شود

نماینده مردم سنندج در مجلس شوارى اسلامى با بیان اینکه روز به روز به تعداد کوله بران افزوده می شود اما متاسفانه وضعیت اشتغال کوله بران تغییری نمی‌کند تصریح کرد:ما از دولت انتظار داریم وضعیت کوله بران را سامان دهى و ضابطه مندکند.

وى ادامه داد:چارچوبى براى امرار معاش کوله بران در نظرگرفته نشده است بنابراین ما شاهد هستیم که حتى کوله بران با مدارک تحصیلى دکترى نیز به کوله برى می‌پردازند.

کوله بران جهت سامان دهى فاقد یک نهاد و سازمان حمایتى​ خاص هستند

علوى افزود: کوله بران سلامتشان در مسیر هاى پر پیچ و خم در خطر است واین درحالی است که یکى از دلایل عدم سامان دهى کوله بران این است که کوله بران جهت سامان دهى فاقد یک نهاد و سازمان حمایتى خاص هستند.

سامان دهى کوله بران نیازمند ایجاد فرماندهى واحد است

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران بابیان اینکه سامان دهى کوله بران نیازمند یک فرماندهى واحد است یادآورشد:تعداد کوله بران به بیش از صدهزار نفر در استان کردستان رسید .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین