در پی انتشار مطلب یکی از مخاطبان آفتابنیوز؛ با عنوان "انتقاد از خدمات شركت گلديران"، این شرکت در جوابیهای که برای ما ارسال کرده است، نوشت: طی بررسی بعمل آمده مشخص گردید که کمپرسور دستگاه مشتری معیوب و نیاز به تعویض قطعه دارد که با توجه به اتمام ضمانتنامه و گارانتی قطعه کمپرسور، کلیه هزینههای تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه ایشان مشمول پرداخت هزینه میباشد.
به گزارش آفتابنیوز؛ متن کامل توضحیات گلدیران به شرح زیر است: عطف به کد خبری شماره 599856 پیرو شکایت آقای طباطبایی در مورد معیوب شدن کمپرسور یک دستگاه کولرگازی ال جی به استحضار میرساند، طی بررسی بعمل آمده مشخص گردید که کمپرسور دستگاه مشتری در تاریخ (06/03/1398) معیوب و نیاز به تعویض قطعه دارد که با توجه به گارانتی 5 ساله کمپرسور از تاریخ نصب محصول مورخ (10/06/1392) و اتمام ضمانتنامه و گارانتی قطعه کمپرسور در مورخ (10/06/1397)، کلیه هزینههای تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه ایشان مشمول پرداخت هزینه میباشد که طی هماهنگی صورت پذیرفته با مشتری متاسفانه با این امر موافقت نکرده و با استفاده از تشویش اذعان عمومی، خواهان دریافت قطعه بصورت رایگان و گارانتی میباشند که این امر توسط شرکت مشتریان گلدیران امکانپذیر نمیباشد.
گلدیران افزوده است: همچنین به اطلاع میرساند که مالک دستگاه جناب آقای ببران بوده و آقای طباطبایی مستاجر ایشان در آن ملک میباشد. شرکت مشتریان گلدیران با سابقه درخشان در ارائه خدمات به مشتریان و دریافت 10 سال متوالی تندیس سازمان حمایت از مصرفکنندگان و مرکز تماس 24 ساعته در شبانه روز آمادگی کامل خود را در مورد تعمیرات و رفع ایراد دستگاه مشتری ضمن دریافت هزینه از ایشان، در اسرع وقت اعلام میدارد.