کد خبر: ۶۰۱۴۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

کفشگری: از پرسپولیس شکایت نکردم/ اگر برگردم به عقب باز هم از دایی حمایت می‌کنم

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص مراجعه به دفتر باشگاه صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد کفشگری، هافبک نساجی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد امروز برای دریافت مطالباتش سری به دفتر این باشگاه زد.

کفشگری در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: یک سری گفته بودند من شکایت کرده بودم اما شکایتی اصلاً در کار نبود، من امروز آمدم اینجا، از قبل توافقات انجام شده بود و امروز نهایی کردم. انشالله این مشکل زودتر حل شود تا برای پرسپولیس مشکلی پیش نیاید و تا شنبه مشکل را حل کنیم.

وی راجع به آینده فوتبالش اظهار داشت: من با نساجی قرارداد بستم و در خدمت نساجی هستم، تیم شهرم است و امیدوارم سال خوبی را در کنار همشهریانم داشته باشم.

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس و سایپا درباره پوشیدن پیراهنی منقش به عکس علی دایی و اخراج از سایپا هم گفت: ببینید آن کار دلی بود و کاری نبود که ایرادی در آن باشد، فردای آن روز گفتند اخراج می‌شوی اما آقای صادقی خیلی منطقی گفت کار دلی بود. من دینی به علی آقا داشتم که باید ادا می کردم، آقای صادقی گفتند این کار خیلی جرات می خواست که تو انجام دادی، یعنی اگر خودم بودم هم انجام نمی‌دادم. من خودم انجام دادم و تبعاتش را هم اگرچه اثر گذاشت اما من اهمیتی نمی‌دهم چون بالاخره من فوتبالم را مدیون علی دایی هستم و هر اتفاقی هم که بیفتد مهم نیست.

کفشگری افزود: اگر برگردم به عقب صد در صد این کاررا می کنم چون من به علی دایی دین دارم، 6 سال شاگردش بودم، را مدیون دایی هستم، لیگ برتر، پرسپولیس و هرچیزی که دارم از علی دایی است و تا آخر عمر دین دارم.

وی درباره حاشیه های اردوی نساجی هم گفت: ما اردوی کردان را داشتیم و رفتیم، یک سری مشکل بود که حل شد. مشکل خاصی نبود، پولی از قبل داده بودند یک خرده اش مانده بود که با لطف آقای مهاجری و کوچک‌زاده حل شد. فکر می کنم دیروز آقای اژدری مالک باشگاه شد و فکر می‌کنم از امروز اتفاقات خوب بیفتد چون این اتفاقات در شان باشگاه نساجی و مالکش نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین