کد خبر: ۶۰۲۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

فرمانده مرزبانی ناجا: مرزبانی حامی کولبران رسمی و قانونی است

سردار رضایی گفت: کولبر با قاچاقچی تفاوت دارد؛ کسی که هنگام شب در مرز تردد می‌کند کولبر نیست، کولبر ساعت تردد و مجوز تردد در مرز دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: مرزبانان آمادگی کامل برای جلوگیری از هرگونه تجاوز مرزی را دارند، اما کمبودهایی در مرز وجود دارد که نیاز به توجه ویژه دولت، استانداران و مسئولان استانی است.

او با اشاره به دیوارکشی مرز ایران و ترکیه گفت: زحمات و تلاش‌های مرزبانان برای میهن عزیزمان مثمر ثمره بوده؛ غیورمردان مرزبانی ناجا با تلاش شبانه روزی طی ۴ ماه گذشته، ۳۰ تن مواد مخدر کشف کرده اند که این نشان از اهمیت مراقبت و کنترل نوار مرزی توسط مرزبانان دارد.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه مرزبانی ناجا حامی کولبران است، تصریح کرد: کولبر با قاچاقچی تفاوت دارد؛ کسی که هنگام شب در مرز تردد می‌کند کولبر نیست، کولبر ساعت تردد و مجوز تردد در مرز دارد.

او گفت: با تلاش شبانه روزی مرزبانان آذربایجان غربی، عبور غیر مجاز، تخلفات و جرائم مرزی در استان کاهش یافته که این مهم نشان از فرهنگ سازی صحیح و کاربردی در نقاط مرزی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای مرزبانان خدوم و زحمتکش کشور، گفت: نیاز است توجه ویژه‌ای به کولبران در مرزها شود که با مدیریت صحیح باید کولبران را کنترل کرد.

وی اشتغال در نوار مرزی را مهم دانست و تصریح کرد: مرزنشینان حامی مرزبانان هستند و توجه ویژه به آنها، می تواند زمینه ساز تأمین امنیت پایدار در مرزها باشد که به لطف خداوند و عنایت فرمانده مرزبانی ناجا این مهم در مرزهای آذربایجان غربی به خوبی مشهود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین