کد خبر: ۶۰۴۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
سخنگوی انصارالله خطاب به رهبری گفته "ولایت شما را امتداد خط پیامبر و ولایت امیرالمومنین می‌دانیم"

رهبری در دیدار هیات انصارالله یمن: با قدرت در مقابل سعودی‌ها و اماراتی‌ها بایستید

رهبر انقلاب فرمودند: مردم یمن با تمدن عمیق و تاریخی خود و با روحیه مجاهدت و ایستادگی که در این پنج سال از خود نشان داده‌اند، آینده خوبی را در پیش دارند و به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد.
رهبری در دیدار هیات انصارالله یمن: با قدرت در مقابل سعودی‌ها و اماراتی‌ها بایستید
آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار عصر امروز (سه‌شنبه) هیأتی از انصارالله یمن با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، نامه سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله تقدیم ایشان شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبری، رهبر انقلاب در این دیدار با تمجید از ایمان، ایستادگی، هوشمندی و روحیه جهادی مردم یمن در برابر یک تجاوز وحشیانه و گسترده، تأکید کردند: هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود.

با قدرت در مقابل توطئه سعودی‌ها و اماراتی‌ها برای تجزیه یمن بایستید

حضرت آیت الله خامنه‌ای، شهادت ابراهیم بدرالدین برادر آقای سیدعبدالملک بدرالدین را تبریک و تسلیت گفتند و با تجلیل از خانواده بزرگ و مجاهد بدرالدین و گرامیداشت شهید حسین بدرالدین، افزودند: مردم یمن با تمدن عمیق و تاریخی خود و با روحیه مجاهدت و ایستادگی که در این پنج سال از خود نشان داده‌اند، آینده خوبی را در پیش دارند و به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد و در چارچوب آن دولت، به پیشرفت خواهند رسید.

ایشان با تأکید بر اینکه سعودی‌ها و اماراتی‌ها و حامیان آنها که مرتکب جنایات بزرگی در یمن شده‌اند، قطعاً به نتیجه نخواهند رسید، خاطرنشان کردند: آنها به‌دنبال تجزیه یمن هستند که باید با قدرت در مقابل این توطئه ایستاد و از یمنِ یکپارچه، متحد و با تمامیت ارضی حمایت کرد.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: حفظ یکپارچگی یمن با توجه به عقاید دینی و قومیت‌های مختلف این کشور نیازمند گفتگوهای یمنی ـ یمنی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به جنایتهای سعودی‌ها و همراهان آنها در یمن بویژه در روز عید قربان، افزودند: آنچه در یمن می‌گذرد، واقعیت دنیای امروز و مدعیان حقوق بشر است.

با قدرت در مقابل توطئه سعودی‌ها و اماراتی‌ها برای تجزیه یمن بایستید

ایشان با اشاره به مواضع ضد امریکایی و ضدغربی نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند: این مواضع براساس تعصب نیست بلکه براساس واقعیات و عملکرد دولتمردان امریکا و غرب است که با ظاهری انسانی و مدنی و اخلاقی، بدترین جنایتها را انجام می‌دهند و به‌طور دائم نیز دَم ازحقوق بشر می زنند.

رهبر انقلاب اسلامی بی تفاوتی دنیای غرب را در قبال جنایاتی که در یمن و فلسطین رخ می‌دهد، یک نمونه از واقعیات دنیای امروز برشمردند و افزودند: باید با این قدرتهای جنایتکار، با قدرت ایمان و مقاومت و اتکاء به نصرت الهی، مواجه شد و تنها راه همین است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای گوناگون به جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بخصوص دردوران هشت سال جنگ تحمیلی و مشکلات تأمین نیازهای اولیه دفاعی، خاطرنشان کردند: به رغم تحریم‌های چهل ساله ملت ایران با ایستادگی و ایمان و جهاد اکنون به توانایی‌های مهمی در زمینه سلاحهای دفاعی خود دست یافته است.

ایشان در پایان ضمن اعلام حمایت از مجاهدت زنان و مردان مؤمن و مقاوم یمن، از هیأت یمنی خواستند، سلام ایشان را به برادر مجاهد و عزیز، سیدعبدالملک بدرالدین و همچنین ملت مؤمن و مقاوم یمن برساند.

با قدرت در مقابل توطئه سعودی‌ها و اماراتی‌ها برای تجزیه یمن بایستید

در ابتدای این دیدار محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن ابلاغ سلام‌های گرم سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله و همه مجاهدان و رزمندگان یمنی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفت: ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام (ص) و ولایت امیرالمومنین (ع) می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و بسیار روحیه بخش می دانیم.

وی با تأکید بر اینکه مواضع رهبر جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم یمن، یک موضع دینی و اعتقادی است گفت: مردم یمن که در شرایط بسیار سختی بسر می‌برند با دست خالی اما با ایمان و ثبات قدم در مقابل تجاوز هفده دولت ایستاده‌اند و به شما قول می‌دهیم که ملت یمن منسجم و همچون یَد واحد به استقامت و ایستادگی خود در مقابل تجاوز ظلم، تا پیروزی کامل ادامه خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
پرطرفدار ترین عناوین