کد خبر: ۶۰۷۹۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

طنز/ ارزانی مسکن شر درست می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر راه و شهرسازی: افزایش حباب‌گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌ شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است.

بعد از شنیدن این خبر به میان مردم رفتیم تا نظرشان را درباره روند نزولی قیمت مسکن بپرسیم.

آقایی که دو عدد مسکن زیر بغل زده بود و یکی هم در دست داشت گفت: من برای خرید مسکن از کیسه پارچه‌ای استفاده می‌کنم تا پلاستیک مصرف نشود.

خانمی که خوشحال بود گفت: امروز بهترین شنبه زندگی‌ام بود. یک خانه برای دخترم در جردن، یکی برای پسرم‌ در تجریش و یکی برای خودم در اکباتان خریدم و فیلم خریدم را به همراه فاکتور برای شبکه بی‌تربیت من‌وتو فرستادم اما می‌دانم که پخش نمی‌کند.

آقایی که روی صندلی پارک‌ نشسته بود گفت: من همیشه به زنم می‌گفتم گرانی روزی تمام می‌شود اما او قبول نمی‌کرد. از دولت ممنونم که روند را نزولی کرد.

خانمی که پلاکارد در دست گرفته بود گفت: باید به زیست شبانه نه بگوییم. اگر خانه ارزان بشود مردم بی‌دغدغه می‌شوند و شب‌ها راه می‌افتند توی کوچه و خیابان. ارزان شدن خانه کار غرب است.

آقایی که علیه زیست شبانه شعار می‌داد گفت: غرب اول زیست را وارد درس بچه‌های ما کرد و حالا زیست شبانه را ترویج می‌کند. من هم با گرانی موافقم. ارزانی در شرایط کنونی به صلاح نیست.

خانمی که یک بنر در دست گرفته بود گفت: ارزانی بشود مردم از فکر و خیال بیرون می‌آیند و تقاضاهای مشکوک می‌کنند. دولت باید گرانی را حفظ کند.

آقایی که یک بلندگو در دست داشت از همان پشت بلندگو گفت: ارزانی انسان را از تلاش بازمی‌دارد و انسان در ارزانی به‌دنبال تفریحات خواهد بود و این خوب نخواهد بود.

بعد هم شعار داد: گرانی‌های مسکن تمدید باید گردد!

باقی بقای‌تان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
خاطرات ایام معاصر کتاب ملانصرالدین ایندگان است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
دمشون گرم!!!!چقدر ارزون شد!!!!بدوییم خونه بخریم.بازم سناریوی از پیش تعیین شده .....نخرید بخرید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین