کد خبر: ۶۱۵۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

خوردنی‌هایی که شکم را صاف و تخت می‌کند

آیا می خواهید بدون مراجعه به ورزشگاه به یک شکم صاف برسید؟ خوب ، رویای شما به راحتی می تواند به واقعیت تبدیل شود.
آفتاب‌‌نیوز :

داشتن یک رژیم غذایی متعادل برای خلاص شدن از شر هرگونه چربی موجود در شکم ، یک بخش اساسی است و معرفی گروه های غذایی جدید در زندگی روزمره شما ساده تر از آنچه فکر می کنید است. در اینجا پنج غذای کلیدی است که شما باید در رژیم غذایی برای داشتن شکم تخت خود قرار دهید.

غلات کامل

اضافه کردن بیشتر غلات کامل به رژیم غذایی شما یک روش مؤثر برای ریختن این چربی های اضافه است. غلات کامل یک منبع کم چرب و فوق العاده هستند که انرژی زیادی دارد و شما را در طول روز سیر نگه می دارد و به لطف فیبر زیاد آنها ، سیستم گوارش شما سالم تر و منظم تر می شود. غلات سبوس دار همچنین باعث کاهش انسولین و کورتیزول (هورمون استرس) در بدن می شوند که مانع از ذخیره چربی در اطراف معده می شوند.

خوردنی‌هایی که شکم را صاف و تخت می‌کند

گندم اغلب در رژیم غذایی بسیاری از افراد است، با این حال ، این بهترین انتخاب نیست. به دلیل مشکل هضم آن ، گندم می تواند باعث احساس نفخ شود، که در آردهای فرآوری شده رایج است. برای داشتن شکم صاف ، دانه هایی را انتخاب کنید که هنوز به شکل طبیعی خود مانند جو دوسر ، برنج قهوه ای و گندم سیاه وجود دارند. کوینوآ را به عنوان یک جایگزین نیز امتحان کنید - اگرچه بذر است ، اما می توانید از آن به عنوان جایگزینی مغذی برای غلات استفاده کنید

آب یا نوشیدنی های دیگر :

یکی از عناصر اصلی که می تواند مانع تلاش شما برای دستیابی به شکم صاف باشد ، می تواند کمبود آب در رژیم غذایی شما باشد. وقتی مایعات کافی در بدن ندارید ، می تواند احساس نفخ کند و اغلب مشکل را بدتر کند. نوشیدن مقدار زیادی آب می تواند با مهار گرسنگی و شستن هرگونه سموم از بدن ، به بهبود دستگاه گوارش و رهایی از هرگونه احتباس مایعات ، شکم شما صاف و شاداب تر شود.

بنابراین می توانید از مزایای فوق بهره مند شوید ، مهم است که حداقل هشت لیوان آب در روز مصرف کنید. لازم نیست که شما فقط آب بنوشید - چای سبز یک گزینه عالی است و گفته می شود که قدرت چربی سوزی دارد. در طول برنامه رژیم شکم صاف خود از نوشیدن هرگونه نوشیدنی گازدار خودداری کنید ، زیرا ممکن است احساس نفخ کنید.

انواع توت ها

انواع توت ها می توانند سلاح مخفی شما در دستیابی به شکم تخت باشند. تحقیقات نشان داده است که مصرف میوه های قرمز یا آبی (مانند گیلاس ، زغال اخته ، توت سیاه و انگور قرمز) می تواند به شما در از بین بردن چربی شکم کمک کند. ماده ی موجود در میوه که به آن رنگ می دهد، همچنین می توانند چربی شکم را سوزانده و به شما در گرفتن در داشتن شکمی صاف کمک کند.

دانه های کتان

دانه های کتان پر از چربی های اشباع نشده (MUFAs) ، دانه های کتان دانه ای مناسب برای معرفی به رژیم شکم صاف شما هستند. MUFA هایی که در دانه های کتان یافت می شوند به کاهش چربی بدن و کاهش سطح کلسترول بدن کمک می کنند - کاری که چربی های اشباع شده موجود در غذاهای ناسالم انجام نمی دهند

دانه های کتان نه تنها برای هرکسی که به دنبال شکم صاف باشد ، ضروری است بلکه برای هر کسی که از نفخ مکرر رنج می برد نیز ایده آل است. با داشتن فیبر زیاد ، دانه ها دستگاه گوارش شما را از نظر سلامتی حفظ کرده و به کاهش و رفع هرگونه احساس نفخ کمک می کنند. آنها را به راحتی می توانید به غذای روزمره خود وارد کنید - یک قاشق غذاخوری دانه کتان با سالاد ناهار شما مخلوط می شود یا روی غلات صبحانه پاشیده می شود.

ماست

از نظر چربی و کالری کم ، ماست می تواند غذایی ایده آل برای اضافه کردن به رژیم عذایی شکم صاف شما باشد. این می تواند به بهبود سلامت دستگاه گوارش شما کمک کند و با هرگونه نفخ و گاز بیش از حد از طریق پروبیوتیک های موجود در آن مبارزه کند - این پروبیوتیکهای فعال رشد باکتری های خوب در معده شما را تحریک می کنند. یکی از مهمترین مزایا این است که ماست را می توان خیلی راحت به رژیم غذایی خود اضافه می کنید، صرفاً یک میان وعده سریع یا بخشی از یکی از وعده های غذایی اصلی شماست. مقداری ماست را درون یک اسموتی رژیمی خود اضافه کنید ، آن را با غلات صبحانه خود امتحان کنید ، یا شاید مقداری ماست طبیعی را با دانه کتان یا انواع توت ها مخلوط کنید.

ماست همچنین دارای مواد معدنی و ویتامین هایی نیز است ، از جمله روی ، ید ، پتاسیم و ویتامین B۵ که همگی در ماست فعال هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین