کد خبر: ۶۲۳۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
سردار سلامی گفته "امروز در برجسته‌ترین تاریخ اسلام و ایران قرار داریم"

فرمانده سپاه: دشمن با استفاده از پیاده‌نظام، درصدد ایجاد شورش مزمن فراگیر بود/دشمنان سقوط آزاد کرده‌اند/ایران در جهان می‌درخشد/بسیجیان تصویر زمینی ملائک آسمانی هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ناآرامی های هفته گذشته گفت: دشمنان نظام در فتنه اخیر با استفاده از پیاده نظام می‌خواستند یک اعتراض اجتماعی را به شورش مزمن فراگیر تبدیل کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین سلامی روز پنجشنبه در گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان اضافه کرد: هر خطری آرامش و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد ما با آن مقابله می کنیم چرا که ما پیشمرگان مردم هستیم. مردم برای ما مفهوم و معنای واژه ای مقدس هستند و فلسفه انقلاب ما امنیت، اعتبار و منزلت مردم است چراکه انقلاب برای سعادت بشر آمده است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ما با هر کس بخواهد در برابر ایران صف آرایی کند، از فقر و محرومیت گرفته تا دشمنان خارجی، می جنگیم چرا که ما تن و جسم واحد بوده و اعضای یک بدن هستیم و اجازه نمی دهیم سختی به ملت تحمیل شود. تا از این سختی ها نگذریم به آرامش نمی رسیم و این سختی ها میدان مقاومت است و به سعادت منجر می شود اما برخی می خواهند بگویند این مقاومت انتها ندارد ولی باید گفت این مقاومت موجب شکستن دشمن می شود و ما به وعده خداوند ایمان داریم.

فرمانده سپاه: دشمن با استفاده از پیاده‌نظام، درصدد ایجاد یک شورش مزمن فراگیر بود/دشمنان سقوط آزاد کرده‌اند/ایران امروز در جهان می‌درخشد/بسیجیان تصویر زمینی ملائک آسمانی هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان مراقب باشد که ملت ایران بزرگ، قدرتمند، رشید، مقاوم و سربلند است. به آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و متحدان آنها می گوییم که ملت ایران ملت هنرمند در شکست دادن دشمنان است و دشمنان را در هر مقیاسی می شکند.

دوباره به محرومیت‌زدایی روی می‌آوریم

وی ادامه داد: ما بعد از این فتنه بزرگ دوباره به سمت محرومیت زدایی و اجرای طرح ها می رویم و شما ما را در روستا و مناطق محروم می بینید و رهبر معظم انقلاب به ما امر کرده اند تا از همه ظرفیت برای خدمت به مردم بهره بگیریم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام پراکنده، سرگردان و آواره شده‌اند، افزود: نفوذ دشمنان نظام در حال زوال است و در اعتبار سیاسی منزوی شده و در این عرصه سقوط آزاد کرده‌اند. ایران امروز قلب و مغز تحولات سیاسی و مسلط به میدان عملیاتی است و در جهان می درخشد. بسیج اعجاز الهی، محصول الهام الهی بر قلب امام راحل و شجره طیبه‌ای است که توسط رهبری معظم انقلاب در اعماق قلب و جان ملت ایران جای گرفت. بسیجیان بدانند و به این حقیقت مومن باشند که آنها تجلی نزول نصرت الهی بر امت اسلام در این دوره و تصویر زمینی ملائک آسمانی هستند.

بسیج به نظام اعتبار می‌بخشد

وی ادامه داد: وجود شما در این میدان نشان نزول نصرت الهی بر این سرزمین و تراکم این حضور سرشار از روح معنویت، فداکاری و وفاداری است و این امر دشمنان را مایوس می کند. حضور هر یک از شما بسیجیان از پرواز هر یک موشک به قلب دشمن موثرتر است و حضور شما آرامش بخش و روحیه بخش بوده و به نظام و انقلاب اعتبار می بخشد.حضور در همدان، سرزمین سرشار از تاریخ درخشان، نگین تمدن ایران و اسلام، سرزمین علمای بزرگ، سرزمین ۱۰ هزار شهید، دانشمندان جاودان، امیران و سرداران بزرگ و مردمان مومن و سختکوش افتخار بزرگی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز در برجسته‌ترین تاریخ اسلام و ایران قرار داریم، گفت: امروز در مرکز میدان جنگ تمام عیار و همه جانبه جهانی اما در حال شکست رویاها و سیاست های دشمنان هستیم. ما توانستیم دشمن که قصد داشت ایران را در انزوای سیاسی قرار دهد به انزوا بکشانیم. دشمنان که خود را بزرگ می‌دانند کجا هستند؟ آنها امروز حاشیه‌نشین تحولات سیاسی در جهان اسلام هستند و ابن از برکات رهبری فرزانه انقلاب است که نه تنها امت اسلام را هدایت می کنند بلکه دشمن را نیز مدیریت می کنند.

وی ادامه داد: در عرصه جنگ اقتصادی دشمن در رویای خود شکستن روح اقتصادی ملت ایران و ترویج تمایل به تسلیم را در دستور کار قرار داده و فکر می کرد تحریم جهانی این ملت را از پا در می آورد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ملت ایران آگاه است و به جز استقلال نسخه ای نمی پذیرد، گفت: آنهایی که از ترس به دشمن پناه بردند فرسوده و بحران زده‌اند و نمی توان به تکیه گاه غیر مطمئن و فرسوده تکیه زد.

آمریکا یک نظام فرسوده و دارای آلزایمر سیاسی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا یک نظام فرسوده و دارای آلزایمر سیاسی است، افزود: بزرگترین اقتصاد جهانی بحرانی‌ترین اقتصاد را دارد و نظام اقتصادی آمریکا بر مبنای تحقیر ملت ها و عقب نگه داشتن آنها بنا شده است تا خود رشد کند؛ آیا می توان در تعامل با این کشور به استقلال، آزادی، رفاه و پیشرفت رسید؟ ایران تاریخ وابستگی به قدرت ها را تجربه کرده و هنوز آثار آن وجود دارد و ملت ایران تجربه های بزرگ فرا روی خود دارد و با نگاه به گذشته فضای تیره سیطره آمریکا را می بیند و همانند خورشید در برابر تاریکی می ایستد.

وی با بیان اینکه امروز آشفتگی رژیم صهیونیستی و تحقیر آل سعود را می بینیم، اضافه کرد: آمریکا با هزینه هزاران میلیارد دلاری قادر به حفظ وضعیت موجود نیست و می توان افسردگی را در چهره آمریکا و وابستگان آنها دید.

سرلشکر سلامی با طرح این سوال که چگونه ایران تمامی سرمایه های انباشته آمریکا را در جنگ نیابتی در هم شکست و چگونه حلقه های مستحکم مقاومت را که دشمن درصدد شکستن آن بود مستحکم نگهداشته و عراق، سوریه، یمن و لبنان چگونه در مدار جاذبه انقلاب قرار گرفتند؟ گفت: افزود: امروز به سیمای سیاسی و امنیتی اسراییل نگاه کنید که آثار ترس از فروپاشی در چهره آنها وجود دارد و رژیم صهیونیستی به محو شدن خود اعتراف می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج فرمولی بر علیه مستکبران، پیام آور امنیت، رحمت، آرامش و عزت برای ملت است و در تمامی عرصه های علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و ورزش پیشگام هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین