کد خبر: ۶۲۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای پروژه تدوین برنامه مدیریت محیط زیست برای میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید صالح محمود رباطی با اعلام این خبر گفت: این پروژه با هدف شناسایی و تدوین برنامه مدیریتی جهت رفع مسائل زیست محیطی ناشی از فعالیت میدان مرکزی میوه و تره بار در قالب بازدید از وضعیت موجود و پایش مشکلات صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد در این مرکز ، اجرای این طرح می‌تواند ضمن کمک به حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست پایدار ، نقش بسزایی در رفع آلودگی ها و جلب مشارکت های مردمی با هدف رسیدن به توسعه پایدار داشته باشد.

مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی می‌شود

به گفته این مسئول، مدیریت پسماندها، مدیریت مصرف آب و نحوه دفع پساب و شیرابه، کاهش آلودگی هوا، بررسی محیط بیولوژیک و مدیریت محیط زیست در شرایط اضطرار از جمله برنامه های تعریف شده در این طرح هستند.

ضمن اینکه در قالب این طرح آموزش های لازم به کارکنان و شاغلین و نیز مراجعه کنندگان به میدان مرکزی با هدف کاهش مشکلات زیست محیطی و کمک به رفع آنها داده می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رباطی خاطرنشان کرد: در این طرح اقدامات، فعالیتهای عمرانی، تأسیساتی، المان ها و طرح های شاخص اعم از پایانه خودرو، ساختمان، محل های دپو، سرویسهای بهداشتی و فضای سبز در محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار شناسایی و طرح های توسعه آتی قابل پیش بینی نیز ارائه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین