کد خبر: ۶۳۱۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

سفیر روسیه در بیروت: پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی مناسب بود

سفیر روسیه در لبنان با بیان اینکه برخی طرف ها تلاش می کنند که از طریق جنایت آمریکا میان ایران و روسیه اختلاف ایجاد کنند تاکید کرد: پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی مناسب بود و قدرت ایران در هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی را نشان داد.
سفیر روسیه در بیروت: پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی مناسب بود
آفتاب‌‌نیوز :

 الکساندر زاسپیکین، سفیر روسیه در بیروت در رابطه با پاسخ انتقام جویانه ایران به نیروهای آمریکایی گفت: پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی مناسب بود و قدرت ایران در هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی را نشان داد.

به گزارش العهد، وی همچنین تاکید کرد: برخی طرف ها تلاش می کنند که از طریق جنایت آمریکا میان ایران و روسیه اختلاف ایجاد کنند.

زاسپیکین همچنین نسبت به افزایش هرگونه تنش میان ایران و آمریکا هشدار داد و خواستار ایجاد راه حل برای تمام بحران های منطقه شد.

سفیر مسکو در بیروت خاطرنشان کرد که همه طرف ها حضور آمریکا در سوریه و عراق را نمی پذیرند و سیاست ترامپ بر پایه افزایش تنش است.

وی در رابطه با سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به دمشق گفت: این سفر نمایشی نبود و هیچ ارتباطی با ترور سردار سلیمانی نداشت.

براساس این گزارش، سردار سپهبد سلیمانی بامداد جمعه گذشته به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
1
روسیه دلال
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین