کد خبر: ۶۴۱۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

شاگرد آیت‌الله بروجردی درگذشت

آیت الله سید نعمت‌الله حسینی کهلایی، مؤلف بیش از 50 جلد اثر تحقیقی در حوزه معارف اسلامی و عالم مطرح اهل خدابنده زنجان بود که دار فانی را وداع گفت.
آفتاب‌‌نیوز :

سایت خبرآنلاین نوشته است که آیت الله سید نعمت الله حسینی کهلایی، شاگرد آیت الله بروجردی و امام موسی صدر، به دلیل بیماری کرونا به لقاء الله پیوست.

این در حالی است که عروس آیت الله حسینی در تماس با خبرنگار آفتاب‌نیوز گفته که علت فوت ایشان، ایست قلبی بوده است.

سید نعمت‌الله حسینی کهلایی، متولد 1312 در زنجان بود که در سال 1322 شمسی وارد حوزه علمیه آیت‌الله آخوندهمدانی در همدان شد. پس از ‌فراگیری دروس مقدماتی حوزه در سال 1327 وارد حوزه علمیه قم شد و دروس سطح عالی را در نزد اساتیدی چون شهید صدوقی، امام موسی صدر، آیت‌الله سبحانی، مرحوم سید حسین قاضی تبریزی آموخت و پس از آن در درس خارج حضرات آیات بروجردی، گلپایگانی، مرعشی نجفی، شیخ عبدالنبی عراقی شرکت نمود.

عالم مطرح زنجان و شاگرد آیت‌الله بروجردی به‌ دلیل بیماری کرونا درگذشت

مدتی را به دستور حضرت آیت‌الله بروجردی (ره) در منطقه ورامین، به تبلیغ و ارشاد مردم مشغول شد و در ایام فراغت به جمع‌آوری احادیث، کلمات بزرگان، تاریخ و مطالب مفید اخلاقی در موضوعات مختلف پرداخت که نتیجه آن شانزده عنوان کتاب در 40 جلد است و معروف‌ترین آنها کتاب «مردان علم در میدان عمل» در 8 جلد است که برخی از آن‌ها منتشر و برخی در دست انتشار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین