کد خبر: ۶۴۳۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

ابتلای ۳۵ نفر دیگر در ۱۰ شهرستان آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نفر دیگر در ۱۰ شهرستان استان به بیماری کرونا مبتلا شده که بیشترین موارد ابتلا در این مدت با ۱۳ نفر به مرکز استان (ارومیه) اختصاص دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر جواد آقازاده روز سه‌شنبه افزود: از ۳۵ مورد ابتلای جدید، آزمایش ۱۳ نفر در ارومیه، چهار نفر در هرکدام از شهرهای میاندوآب و سردشت، سه نفر در هر یک از شهرستان‌های بوکان، خوی و شاهین‌دژ، ۲ نفر در مهاباد و یک نفر در نقده، اشنویه و پیرانشهر مثبت بوده‌است.

وی اضافه کرد: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان‌های تکاب، چایپاره، چالدران، سلماس، ماکو، پلدشت و شوط گزارش نشده‌است.

ابتلای ۳۵ نفر دیگر در ۱۰ شهرستان آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به ۱۷۰ نفر، بوکان ۶۷ نفر، خوی ۵۵ نفر، میاندوآب ۴۰ و شاهین‌دژ ۳۴ نفر رسید.

آقازاده بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۹ نفر در مهاباد، ۲۰ نفر در نقده، ۱۷ نفر در تکاب، ۱۵ نفر در سردشت و ۱۲ نفر در سلماس به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک‌رقمی بوده به طوری‌که کرونای ۹ نفر در هریک از شهرستان‌های ماکو، پیرانشهر و اشنویه، چهار نفر در چایپاره، سه نفر در چالدران، سه نفر در پلدشت و یک نفر در شوط به کرونا مبتلا شده‌اند.طی ۹ روز گذشته در چایپاره و ۵ روز گذشته در تکاب و شوط تعداد مبتلایان صفر بوده است.

به گزارش ایرنا و طبق آمار، طی ۹ روز گذشته مورد مثبتی در شهرستان چایپاره و پنج روز گذشته در شهرستان های تکاب و شوط ثبت نشده‌است.

به گزارش ایرنا ۴۹۷ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۵۰ نفر فوت کرده‌اند.

سهم آذربایجان‌غربی از مبتلایان و فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در کشور ۲ درصد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین