کد خبر: ۶۴۵۶۵۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
شناسایی ۲۰۸۹ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور

افزایش آمار قربانیان کرونا در ایران؛ ۳۸۷۲ فوتی، ۶۲۵۸۹ مبتلا و ۲۷۰۳۹ بهبودیافته

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 133 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند. تا کنون 3872 نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.
آفتاب‌‌نیوز :

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به سه هزار ۸۷۲ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی دو هزار و ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

افزایش آمار قربانیان کرونا در ایران؛ ۳۸۷۲ فوتی، ۶۲۵۸۹ مبتلا و ۲۷۰۳۹ بهبودیافته

وی ادامه داد: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تاکنون سه هزار ۸۷۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۲۷ هزار و ۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. سه هزار و ۹۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۱۱ هزار و ۱۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور افزود: امیدواریم همت و جدیتی که مردم در هفته‌های اخیر برای کنترل این بیماری داشتند در روز‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
مصطفی کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
4
2
چرا شماها تیتر ناامید کننده می زنید. نمی تونستید بگید افزایش بهبودیافتگان. یا اصلا بزنید آخرین آمار کرونا در تاریخ ... ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
1
3
چقدر آمارها خوب و حرف گوش کن شدند... آروم آروم دارن میان پایین...
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
1
این ویروس ازکجا میدونه که درطول ۲۴ ساعت یه امارثابت راالوده میکند یا اینکه این سخنگو یه نوشته دارد هرروز همان آمار را اعلام میکند
کاوه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
اولا چرا آمار تعداد افراد تست شده را نمیدهند؟ طبق آماری که مدتی قبل اعلان شده تعداد افراد تست شده کمتر از ۵۰۰۰ در روز نفر هست. در حالیکه کشور هائی با میزان شیوع کمتر ۲۵۰۰۰ تست در روز انجام می‌دهند و همگی صحبت از افزایش آن تا حد ۱۰۰۰۰۰ تست در روز می‌کنند. دو نوع تست هم وجود دارد یکی مشخص می‌کند که فرد ناقل است ولیکن علائم ضعیفی از بیماری را نشان می‌دهد که شانس بهبودی بسیار بالائی دارد و گروه دوم مبتلایان به ویروس را نشان می‌دهد که‌بدنشان مقاومت کناری نشان داده و حتما باید بستری بشوند و احتمال بهبودی کمتر از مورد قبلی هست. انجام این دو آزمایش و رهگیری‌های بعدی برای ممانعت از شیوع حیاتی هست. بهمین خاطر سازمان بهداشت جهانی خواستار تست گسترده برای جلوگیری از شیوع شده است. از انجائی که تعداد فوتی، بهبود یافته و مبتلا بستگی به تعداد آزمایشات دارد ضروریست که. رسانه ها این موضوع را از سخنگویان وزارت بهداشت پرس و جویکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
چرا نیمه خالی لیوان رامیبینید و نیمه پر که همان درمان شده ها هستند امروز 42 درصد مبتلایان درمان شده اند در صورتی که روزهای اول بسیار کم بود و این به خاطر تلاش شبانه روزی عزیزانی است که جان بر کف در بیمارستانهاو آزمایشگاه ها و کارگاه های تولید لوازم پزشکی است از همه آنها سپاسگذاریم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
فرانسه و اسپانیا و ایتالیا که قرطینه کامل مملکتشان بالای۱۰ هزار مرده و کشور ما که مردم توش وول می خورند زیر ۴۰۰۰
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
خدا رو شاکریم که باز آمار سیر نزولی داره. کمی رعایت کنیم تا کامل ریشه کن بشه به امید خدا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین