کد خبر: ۶۴۸۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

افزایش شدید ابتلا به کرونا در خوزستان / رکوردشکنی در روزهای گرم اردیبهشت

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: با بازگشایی بسیاری از مشاغل متاسفانه علی‌رغم هشدارها مکرر مشاهده می‌شود افراد آن‌گونه که باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و همانطور که پیش‌بینی شده بود در اولین روز از هفته شاهد افزایش شمار مبتلایان هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان شناسایی شد.( تعداد کل بیماران کرونا در خوزستان به ۲۱۱۱‬ نفر رسید.)

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از شناسایی ۱۰۹ ابتلای جدید به کووید ۱۹ طی شبانه‌روز گذشته استان خوزستان خبر داد.

افزایش شدید ابتلا به کرونا در خوزستان / رکوردشکنی در روزهای گرم اردیبهشت

علی احسان پور ضمن تأکید دوباره بر فاصله‌گذاری هوشمند و فاصله‌گذاری اجتماعی در استان خوزستان، گفت: با بازگشایی بسیاری از مشاغل متأسفانه به‌رغم هشدارها مکرر مشاهده می‌شود افراد آن گونه که باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و همان‌طور که پیش‌بینی شده بود در اولین روز از هفته شاهد افزایش شمار مبتلایان هستیم و این افزایش در هفته‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این دانشگاه تمهیدات لازم را فراهم کرده است تا در صورت نیاز ۱۶ مرکز درمانی غیردانشگاهی در همراهی با مجموعه‌های علوم پزشکی اقدامات نمونه‌گیری را انجام دهند.

دکتر احسان پور در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان کووید ۱۹ در استان خوزستان، تصریح کرد: بر اساس تشخیص‌های قطعی انجام شده طی شبانه‌روز گذشته، ۱۰۹ ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی و ثبت شد تا به این ترتیب شمار مبتلایان به این بیماری در استان به ۲ هزار و ۱۱۱ مورد افزایش یابد.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک؛ اهواز ۴۹ مورد، دزفول ۱۷ مورد که ۲ مورد افراد خارج استانی هستند، خرمشهر ۸ مورد، هویزه ۷ مورد، کارون ۵ مورد، شهرستان‌های رامهرمز و شوشتر هر کدام ۴ مورد، آبادان ۳ مورد، شهرستان‌های باغملک، باوی، مسجدسلیمان، هندیجان و شوش هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های دشت آزادگان و ماهشهر هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار در اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب تعداد فوت‌شدگان این بیماری در استاد به ۱۸۷ مورد برسد.

احسان پور در پایان گفت: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و تاکنون نیز یک هزار و ۶۰۳ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین