کد خبر: ۶۴۸۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷

قربانیان کرونا در آمریکا به ۵۶۱۳۹ نفر رسید/ ۹۹۵ هزار و ۲۸۸ مبتلا

در حالیکه شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۵۶۱۳۹ نفر رسیده است؛ قریب به یک میلیون آمریکایی هم به این ویروس مبتلا شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :

وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را اعلام می‌کند، درباره آمریکا نوشت: شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید ۱۹) در آمریکا به ۵۶ هزار و ۱۳۹ نفر افزایش یافت.

بر اساس اعلام این وبگاه، آخرین شمار مبتلایان به این ویروس نیز ۹۹۵ هزار و ۲۸۸ است.

قربانیان کرونا در آمریکا به ۵۶۱۳۹ نفر رسید/ ۹۹۵ هزار و ۲۸۸ مبتلا

گفتنی است، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا دیروز در مصاحبه با اِم‌اس‌ان‌بی‌سی اعلام کرد: بیش از ۵۰ هزار آمریکایی کشته شدند زیرا سنا در برکناری ترامپ از قدرت در جریان استیضاح ماه فوریه شکست خورد. در ۹ ماه آینده انتخابات ریاست جمهوری در پیش داریم؛ اما نمی‌دانیم ترامپ در ماه‌های پیش رو تا چه اندازه ویرانی به وجود خواهد آورد. در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار آمریکایی به دلیل بی کفایتی وی جان خود را از دست دادند.

در همین رابطه، روزنامه وال استریت ژورنال هم پیشتر اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال برکناری «آلکس ایزار» وزیر بهداشت و خدمات انسانی این کشور به اتهام سوء مدیریت در مراحل آغازین بحران کرونا است.

این در حالی است که وال استریت ژورنال به نقل از ۶ منبع آگاه می‌گوید نارضایتی از عملکرد ایزار رو به گسترش است؛ حال آنکه کاخ سفید در میانه بحرانی که جان بیش از ۵۳ هزار آمریکایی را گرفته، تمایلی به تغییر کابینه دولت ندارد.

رسانه «پالیتیکو» نیز نه تنها احتمال برکناری ایزار را منتفی نمی‌داند، بلکه لیستی از جانشینان احتمالی را نیز تهیه کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین