کد خبر: ۶۵۵۷۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
روحانی اخیرا دستور داده بود که قیمت‌های نجومی بازار لوازم خانگی کنترل شود

نتیجه دستور روحانی به وزارت صنعت درخصوص کنترل بازار لوازم خانگی: ۲۵ درصد گرانتر شد!

در حالی که در روزهای اخیر و در پی افزایش شدید قیمت لوازم خانگی، رییس‌جمهور با دستور به سرپرست وزارت صمت، بر ضرورت اجرای نظارت‌های دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی تاکید کرده بود، حالا سازمان حمایت گفته است: در قیمت‌های لوازم خانگی بازنگری شده تلویزیون حداکثر ۲۰ درصد و سایر لوازم خانگی حداکثر ۲۵ درصد مجاز به افزایش قیمت نسبت به بهمن سال 1397 هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان(البته این سازمان تنها اسم حمایت از مصرف‌کننده را یدک می‌کشد وگرنه یکی از عوامل افزایش قیمت‌ها، همین سازمان است) اعلام کرد که در قیمت‌های لوازم خانگی بازنگری شده تلویزیون حداکثر ۲۰ درصد و سایر لوازم خانگی حداکثر ۲۵ درصد مجاز به افزایش قیمت نسبت به بهمن سال 1397 هستند.

 امروز (شنبه) عباس تابش در نشستی خبری ضمن اعلام سقف افزایش قیمت لوازم خانگی، گفت: سازمان حمایت از ۲۰ خرداد یک هفته به واحدهای تولیدی فرصت دادند که قیمت‌های جدید را در سامانه ۱۲۴ درج کنند، در غیر اینصورت مشمول عرضه خارج از شبکه می‌شوند. قیمت‌ها به تفکیک برند در سامانه ۱۲۴ درج خواهد شد و برای توزیع‌کنندگان خرد و عمده قابل استناد است.

بیشتر بخوانید: دستور روحانی برای اقدام سریع در کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی

عکس| فروش یخچال ۲۵۰ میلیون تومانی در فضای مجازی!

قیمت‌های نجومی لوازم خانگی/ سه بار افزایش قیمت در یک سال/ یخچال و فریزر ۳۰۰ میلیونی هم داریم!

دولت لوازم خانگی را ۲۵ درصد گرانتر کرد!

این مقام مسئول درباره آنالیز قیمت خودرو و اعلام قیمت‌های نهایی نیز تصریح کرد: اعلام موارد یاد شده به عهده شورای رقابت است، اما در زمینه عرضه خودرو ۱۰ درصد بالاتر از قیمت کارخانه هنوز اختلاف نظرهایی در کمیته خودرو وجود دارد و عده‌ای معتقدند قیمت خودرو در کارخانه مصوب و در بازار بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود، اما سازمان حمایت معتقد است برای حمایت از مصرف‌کننده بهتر است سقف قیمت تعیین شود.

به گفته وی در این باره تصمیم کمیته خودرو بعد از نهایی شدن به تنظیم بازار ارجاع خواهد شد و سازمان حمایت در نهایت تصمیم ستاد تنظیم بازار را اجرا خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
5
احسنت به شما واقعا یکی از مسببین اصلی افزایش قیمت ها خود سازمان حمایت از مصرف کننده است که می بایست تغییر نام داده و اسمش را بگذارد سازمان حمایت از وارد کننده گان.
و دیگری روسای صنوف می باشند و وزارت صمت که با طرح مسخره پیش فروش خودرو مجددا مردم را ترغیب به خرید خودروی بی کیفیتی کرد که با بازار اختلاف قیمت دارد و مردم برای اینکه سودی ببرند روانه این بازار شدند. به نوعی در حال دلال پروری در جامعه هستیم.
این روش های ناکارآمد فقط و فقط بر مشکلات مردم می افزاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
2
دولت کشور را تورم ۴۰درصدتحویل گرفته ودر۵۰درصدتحویل خواهدداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
2
روحانی متشکریم
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
4
واقعا تیتر خوبی زدی. نتیجه دستورات روحانی در تاریخ نمونه است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین