کد خبر: ۶۵۸۲۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

انتقاد مقام دولت احمدی‌نژاد از نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبری

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: تفکر مورد حمایت موسوی خویینی‌ها در سنوات مختلف زمام کشور را در اختیار داشت و امروز بسیاری از مشکلات کشور ناشی از طرز تفکر و مدیریت آن‌ها است.
آفتاب‌‌نیوز :

لطف‌الله فروزنده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها خطاب به انقلاب، گفت: همه ما می‌دانیم که مسئولیت وظایف اجرایی اعم از اقتصادی و غیر اقتصادی با دولت‌ها است و دولت است که باید تامین کننده معیشت، اشتغال و سایر موارد باشد.

وی افزود: اگر قرار است کسی یا نهادی پاسخگوی معیشت مردم باشد، آن نهاد دولت است و طی ۸ سال اخیر هم دولت در دست «حسن روحانی» است که از موتلفین و همفکران موسوی خوئینی‌ها است. در دهه ۶۰ و ۷۰ نیز دولت در دست دوستان موسوی خوئینی‌ها بود و عمده مشکلاتی که امروز در حوزه معیشت و اقتصاد داریم ناشی از سوءمدیریت آن روز دولت‌مردان و حامیان فکر غربی است.

انتقاد مقام دولت احمدی‌نژاد از نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبری

فروزنده گفت: تفکر مورد حمایت موسوی خوئینی‌ها در سنوات مختلف زمام کشور را در اختیار داشت و امروز بسیاری از مشکلات کشور ناشی از طرز تفکر و مدیریت آن‌ها است، تفکری که به توانمندی داخلی اعتقاد ندارد و همواره به دنبال ارتباط با غرب بود که مشکلات ناشی از آن را پس از تصویب برجام دیدیم.

وی با اشاره به اینکه موسوی خوئینی‌ها خود جزء نظریه‌پردازان و مدافعان این طرز فکر است، تصریح کرد: من توصیه می‌کنم آن‌ها قبل از هر چیز خود را مورد بازخواست قرار دهند و در پیشگاه ملت عذرخواهی کنند و مسئولیت رفتار‌های خود را بر عهده بگیرند.

معاون پارلمانی دولت دهم در پایان گفت: موسوی خوئینی‌ها و دوستان او همواره همین طور عمل کرده‌اند، یعنی زمانی که عملکرد مطلوبی ندارند و توسط مردم طرد می‌شوند، شروع به فرافکنی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
دولت ظاهر یا پنهان باید جوابگو باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
3
5
روز روشن رو نمیشه انکار کرد
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
1
2
شما که غوغا کردید با نفت 100دلاری و اون همه درآمد و حمایت مملکت گلستان کردید همه معاون ی آقای احمدی نژاد با امعان نظر و رفعت اسلامی زندان رفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
1
چقد پررو تشریف دارن این احمدی نژادی ها.انگار یادشون رفته .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
3
0
درود خدا بر احمدی نزاد که رییس حمهوری دلسوزوعلمی ومردمی ووطن پرستی مثل او کشور ندیده ونخواهد دید تاریخ بعدها خواهد نوشت چرا باید یکی از تعهدات برجام. این باسد که احمدی نزاد کاندیدا نشه مسلما بدرد ایران میخورد که هم دشمن خارجی وهم داخلی از ان می ترسند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین