کد خبر: ۶۵۹۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای دهک‌های پایین

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کمیته کارشناسی به منظور احداث مسکن برای دهک‌های یک تا سه تشکیل شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت ۲۰۰ هزار واحد آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمود محمودزاده درباره احداث مسکن برای افراد کم توان که رئیس جمهور روز گذشته به آن اشاره داشت اظهار کرد: علاوه بر ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن که برای دهک‌های متوسط اجرا می شود، از ماه‌های گذشته برنامه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک های یک تا سه را هدف گذاری کردیم که دستگاه‌های مختلفی درگیر آن هستند.

وی افزود: سال گذشته کمیته کارشناسی متشکل از وزارت راه و شهرسازی، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، خیرین مسکن ساز، بسیج‌سازندگی، سازمان اوقاف و آستان قدس رضوی تشکیل شده که جلسات کارشناسی آن در حال انجام است.

ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای دهک‌های پایین

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این کمیته هدف‌گذاری برای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را دارد تصریح کرد: جامعه مخاطب هم اکنون شناسایی شده و در حال ورود به برنامه اجرایی هستیم.

به گفته محمود زاده، هم اکنون تخصیص نیازها در بخش زمین و مصالح ساختمانی در حال انجام است. برنامه طی ماه‌های گذشته با سرعت مناسبی جلو رفته و انشاالله به زودی عملیاتی می‌شود.

حسن روحانی رئیس جمهور روز گذشته در جلسه هیئت دولت دولت اعلام کرد زمین کافی به قیمت ارزان برای شهرک سازی و افراد کم توان فراهم می‌کنیم. تلاش این است که بنیاد مسکن برای روستاها تا پایان سال ۲۰۰ هزار واحد را آماده کند و تحویل دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین