کد خبر: ۶۶۲۲۸۴
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
نمی توان با رویکردهای قدیمی ایران را اداره کرد

جهانگیری: شرمنده مردم هستیم/ باید شیوه‌های حکمرانی را اصلاح کرد

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه با رویکردهای قدیمی نمی‌توان ایران را اداره کرد، تصریح کرد: باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، عصر امروز(دوشنبه ۳۰ تیرماه) در نشست مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مسئولیت این وزارتخانه در دو زمینه مستقل و در عین حال تاثیرگذار ورزش و جوانان، خاطر نشان ساخت: باید به دو حوزه ورزش و جوانان از منظر توسعه همه جانبه و ملی و آینده نگرانه نگریست و این دو زمینه را در گستره مسئولیت های ملی تعریف کرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ورزش چه به صورت قهرمانی و چه به صورت همگانی نقش مهمی در بالا بردن نشاط و سلامت شهروندان دارد، تصریح کرد: ورزش عامل مهمی برای افزایش امید و همبستگی ملی است و جوانان و ظرفیت جوانی می تواند افق های جدید در حوزه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و سیاسی ایجاد کند.

جهانگیری: شرمنده مردم هستیم| باید شیوه‌های حکمرانی را اصلاح کرد

وی با تبیین شرایط کنونی کشور گفت: با وجود شرایط دشوار و خطیر و پیچیده کنونی که منابع مادی و اقتصادی آن متاثر از تحریم ها و شیوع کرونا قرار دارد، فرصت ها و ظرفیت های بسیاری در کشور ایجاد شده که می توان از سرمایه جوانی و جوانان کشور در این فرصت ها استفاده کرد.

جهانگیری با بیان اینکه یکی از پیامدهای ناخوشایند کرونا درگیر شدن جوانان به این مسئله است که یکی از ابعاد آن محدود شدن زمینه های متعارف ورزشی است، گفت: برای عبور از بحران هایی نظیر بحران کرونا نیاز به کشف و کسب منابع جدید مادی و معنوی داریم. رمز این کار در اعتماد به مردم و نخبگان، شنیدن حرف و نظر آنان و نشان دادن اصلاحات عملی در بینش ها، روش ها و ساختارهاست.

وی با تاکید بر اینکه ایران نیازمند تحولات سازنده و نوآورانه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است که نقش ورزش در این میان ممتاز است، گفت: باید کاری کنیم که از توانایی ها و دانش ها و مهارت های نسل جوان در همه جا و در بالاترین سطوح استفاده شود.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: کشور نیازمند تقویت مشروعیت نهادهای متولی امور، سرمایه اجتماعی، اعتماد و همبستگی ملی است و بدون رضایت و حمایت افکار عمومی و همکاری همه قوا و نهادهای رسمی و استفاده از ظرفیت های مدنی و اعتماد به بخش خصوصی و عمومی هیچ نهاد و مسئولی نمی تواند قدمی پیش بگذارد.

جهانگیری با اشاره به اهمیت رویدادهای ورزشی در ایجاد امید و همبستگی اجتماعی، گفت: هنگامی که بازی های تیم ملی فوتبال ایران برگزار می شود همه اقوام و پیروان همه مذاهب قلبشان برای موفقیت ایران می تپد و یک صدا از تیم ملی شان حمایت می کنند.

معاون اول رییس جمهور با تشریح تحریم های ظالمانه و خشن آمریکا علیه کشورمان گفت: یکی از مظلومیت های مدیریت فعلی کشور این است که به خاطر مصالح و منافع ملی نمی توانند راجع به ابعاد مختلف این موضوع شفاف با مردم صحبت کنند حتماً پس از پایان تحریم ها به مردم خواهیم گفت که چه اتفاقاتی رخ داد و چه مسایلی پیش روی کشور به وجود آمد، البته به فضل الهی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

جهانگیری ادامه داد: کشور در شرایط سخت و خطیری قرار دارد و مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در شرایط دشواری هستند، ما با همه وجود مشکلات را درک می کنیم و شرمنده مردم هستیم با این وجود معتقدم فرصت های بسیاری در این محدودیت ها برای کشور ایجاد شده که حتماً باید با استفاده از ظرفیت جوانان از این فرصت ها استفاده کنیم. ما باید به جوانان کشور اعتماد کنیم آنها ظرفیت بزرگی هستند که می توانند معجزه کنند.

معاون اول رییس جمهور افزود: با رویکردهای قدیمی نمی توان ایران را اداره کرد باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد و شرایط گذشته که همه چیز متکی به دولت و یا درآمدهای نفتی بود باید تغییر کند ما باید کارآمدی مدیران کشور را بالا ببریم.

جهانگیری با اشاره به فعالیت تعداد زیادی از رسانه های فارسی زبان در کشورهای بیگانه خاطرنشان کرد: ‌این رسانه ها تمرکز کرده اند تا هر موضوع ساده ای در ایران را به یک مسأله پیچیده تبدیل کنند و اینگونه به مردم القا کنند که ایران آینده روشنی نخواهد داشت.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ مدیریتی در ایران نمی تواند بدون رضایت مردم و حمایت افکار عمومی، شرایط سخت را پشت سر بگذارد، تصریح کرد: مدیریتی می تواند موفق شود که به خواسته های جامعه توجه کند و اصلاحات لازم را انجام دهد.

جهانگیری با تأکید بر اینکه همکاری و همدلی قوای سه گانه از پیش نیازهای اصلی برای عبور از بحران ها است، خاطرنشان کرد: نمی توان از بزرگترین سدهایی که آمریکا در مقابل ملت ایران ایجاد کرده و نیز از مسایلی نظیر کرونا عبور کرد اما همکاری و همدلی قوای سه گانه، مردم، نهادهای مختلف، بخش خصوصی و افکار عمومی را نداشت.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه بخش خصوصی در همه حوزه ها به خصوص در حوزه اقتصاد، سرمایه ای بزرگ و تعیین کننده برای کشور است، اظهار داشت: باید به بخش خصوصی توجه کنیم و فضای فعالیت را برای آنها مهیا سازیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه حل مشکلات قطعاً از طریق تفاهم و گفتگو امکان پذیر است، افزود: نخبگان کشور باید به صحنه بیایند و مسئولین کشور نیز نباید از ارتباط با فعالان حوزه مسئولیت خود دوری کنند. جوانان پیش از آنکه دغدغه حل مسایل و مطالبات خود را داشته باشند، علاقه مند گفتگو هستند و می خواهند که سخنانشان شنیده شود.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد:‌ اگر همه وزارتخانه ها شنیدن سخنان جوانان و نخبگان حوزه مسئولیت خود را در دستور کار قرار دهند، این رویکرد در کشور بسیار راهگشا خواهد بود.

جهانگیری ادامه داد: ‌البته دولت از ابتدای آغاز به کار خود با صراحت اعلام کرد که از شنیدن سخنان صاحبنظران، منتقدین و نخبگان استقبال می کند و به هیچ عنوان خود را فهیم تر و عاقل تر از دیگران نمی داند.

معاون اول رییس جمهور توجه به توانایی جوانان و استفاده از روحیه ریسک پذیری را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اتفاقات بزرگ در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان، خاطرنشان کرد: دولت توانست با اتکا به راهکارها و روش های نوین و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به بیست میلیون خانوار تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی پرداخت کند بدون آنکه حتی یک بار به نظام بانکی مراجعه کرده باشند.

جهانگیری با تأکید بر اینکه دولت از همه برنامه ها و فعالیت های وزارت ورزش و جوانان حمایت خواهد کرد از تلاش های این وزارتخانه به خصوص در ایام شیوع کرونا قدردانی و تصریح کرد:‌ اینکه فعالیت های خود را به خاطر کرونا متوقف نکرده اید و با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی کارها را ادامه داده اید بسیار خوب است اما سلامت جامعه ورزشی و جوانان کشور بسیار پراهمیت است و هیچ کس نمی خواهد آسیبی به جوانان کشور وارد شود.

معاون اول رییس جمهور همچنین اقدامات وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش زنان را درخشان توصیف و بر ضرورت استمرار این فعالیت ها تأکید کرد.

جهانگیری افزود: ایجاد سه هزار سمن در بخش جوانان کار بسیار مهمی است که وزارت ورزش و جوانان انجام داده و فرصتی را فراهم کرده است که جوانان بتوانند با مسئولین نظام ارتباط برقرار کرده و سخنان خود را به گوش مسئولین برسانند.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: سمن های فعال در حوزه جوانان فرصتی برای کشور هستند تا مدیران آینده کشور از میان آنان انتخاب شوند. همان گونه که در بخش ورزش به دنبال استعدادیابی هستیم باید جوانانی را که از نظر علمی و مدیریتی نخبه هستند و یا جزو کارآفرینان برجسته به حساب می آیند و از چشم مسئولین دور مانده اند را شناسایی و به جامعه معرفی کنیم.

جهانگیری با اشاره به محدودیت های اعتباری و بودجه ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: علیرغم فشارهای سال ۱۳۹۹، تلاش خواهیم کرد بودجه طرح های نیمه تمام وزارت ورزش و جوانان و اعتبارات مورد نیاز برای سایر اقدامات این وزارتخانه تأمین شود.

معاون اول رییس جمهور تسهیلات ازدواج را از موضوعات پراهمیت در حوزه جوانان برشمرد و گفت: اگرچه سقف این تسهیلات از سه میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش یافته اما باید تلاش شود که تعداد تسهیلات کاهش پیدا نکند.

جهانگیری افزود: یکی از دغدغه های امروز جوانان ازدواج است و اگرچه صد میلیون تومان تسهیلات تأثیر چندانی در زندگی آنها ندارد اما به هر حال می تواند در شروع زندگی زوجین کمکی موثر برای آنها باشد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به برنامه وزارت ورزش و جوانان برای خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: واگذاری این دو باشگاه باید بنای مستحکمی را برای آنها فراهم کند به گونه ای که آینده ای مطمئن تر از قبل پیش روی این دو باشگاه باشد و هواداران آنها نیز آسوده خاطر باشند.

جهانگیری با اشاره به وجود ثبات، آ‌رامش، همدلی و انسجام در مجموعه وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد ‌برنامه ها و کارهای این وزارتخانه مانند گذشته با قوت ادامه پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: بازبینی قانون ورزش، اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی پس از 18 سال و به کارگیری جوانان و زنان در پست های مدیریتی از جمله اقدامات این وزارتخانه بوده است.

وی همچنین درباره خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: موضوع خصوصی سازی این دو باشگاه در روز 99/1/18 در هیئت عالی واگذاری به تصویب رسید و قرار شد که در سقف زمانی شش ماهه این دو باشگاه به صورت سهام در فرابورس عرضه شوند.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران ارشد و معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت خود پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
42
بسمه تعالی
مسئولین باید پاسخگوب اشند نه انتقادکننده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
3
48
متاسفانه توانایی اداره کشور را نداریی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
2
54
تو وبرادرت که وضعتان توپ است چرا شرمنده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
3
50
با شرمنده گفتن نان به سفره مردم نمیاد
...
به همتون میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
3
52
مشخصه وقتی ۴۰ سال یک نفر همیشه در تمام پست ها حضور داشته باشد و دیگر مغزش کشش ندارد و هرچه خلاقیت داشته پیاده کرده و الان پیر و فرتوت و خسته کاری ازش بر نمیاید شما ابتدا در جهاد سازندگی بودید بعد فرماندار و بعد نماینده و بعد استاندار و بعد وزیر و بعد معاون رئیس جمهور دیگه چیزی ب ای ارائه ندارید بهتر بو وارد بازی نمی شوید و میگذاشتند دیگران بیایند و کار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
برادر هموطن موضوع سن بالاي بعضي از اين اقايان نيست . اينها از سن جواني مسئول امور بودند . بقول شما 40 سال است كه كشور دست همين آدمها است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
4
34
جهانگیری بااین الفاظ عوام پسندداره خودشوبرای کاندیدایی1400اماده میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
44
دیگه حنات رنگی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
35
جهانگیری میخاد انتخابات 1400 کاندید بشه شروع کرده به ... عجیب غریب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
21
مردم خسته اند
دیپلمات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
20
تو نون و آب مردم ازشون نگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
16
پیام بازرگانی بین این همه گرونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
27
یک خورده عجله کردی می گذاشته حداقل 20 سال دیگه می گذشت اونوقت این حرف و می زدی
ال طا ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
17
با رویکردهای قدیمی نمی‌توان ایران را اداره کرد، تصریح کرد: باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
33
خدا شرمنده تان کند.
حميد يوسفي
|
Germany
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
24
بايد هم شرمنده باشين ، براي اينكه كمتر شرمنده باشين شما و الباقي مسئولين و حاكمين در تماميه ارگانها فقط از حقوق ومزااياي يك ماه خود صرف نظر كنيد و بخشي از دارائ هاي خود رو اختصاص بدين به مردم محتاج ، آيا حاضرين اين كار رو بكنيد ؟؟ مطمئنا جوابش منفي هستش پس بيشتر از اين شعارهاي تو خالي ندين ، و عملا ثابت كردين كه توان اداره كشور رو ندارين.
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
31
تا كي بايد مردم تحمل كنند؟ بخدا ديگه خسته شديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
29
شرمندگی شما بدرد ما نمی خوره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
25
مردم ایران یادتان هست
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
21
آقای جهانگیری جوانان این مرز وبوم با شرایط اقتصادی که شما در کشور درست کردید همه امیدها وآرزوهایشان را از دست داده اند.حوانان ما ازفرط بیکاری ونداشتن شغل بطرف اعتیاد وکارهای کاذب همچون دلالی ارز وطلا وخودرو و...گرایش پیدا کرده اند.نداشتن سرمایه وتورم وگرانی های سهمگین و وحشتناک کمر اقتصاد خانوار های ایرانی را شکسته است وخانواده ها دیگر نمی توانند نیازهای جوانان خود را برآورده کنند واز آنها در این دریای طوفان زده ومتلاطم اقتصاد ورشکسته کشور حمایت کنند.آمار طلاق در بین جوانان کشور بسیار بالا رفته واز طرفی جوانان بدلیل هزینه های وحشتناک ازدواج وزندگی متاهلی از ازدواج خودداری می کنند که موجب افت شاخص رشد جمعیت کشور شده است.بخش کوچکی از این مشکلات به تحریم برمی گرددوقسمت اعظم مشکلات اقتصادی کشور به علت اجرای طرحهای اقتصادی ناکارامد ومنفعل از قبیل اجرای طرح بازار باز ، آزاد سازی قیمتها ، عدم نرخ گذاری کالاها وشناور سازی قیمتهابراساس تعادل عرضه وتقاضا است که به هیچوجه با شرایط اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی وروانی کشور هماهنگی وانطباق ندارد.شما در این چند سال دوره دوم ریاست جمهوری فقط حرفهای قشنگ ولبخند تحویل مردم داده اید وعملی بدنبال این حرفها نبوده است وسرمردم را با این حرفهای بدون پشتوانه گرم کرده اید ومردم بیچاره که دستشان را ازآسمان وزمین کوتاه کرده اید مجبور بوده اند بدنبال امیدهای واهی که شما برایشان ایجاد کرده اید بروند وهر روزشان از روز قبل بدتر شده است.آقای جهانگیری لطفا دست از طرحهای اقتصادی فشلی که به شما مشاوره داده اند بردارید وسیاستهای اقتصادی دوره اول ریاست جمهوری آقای روحانی را مجددا اجرا کنید تا وضعیت کشور ومردم به حالت عادی برگردد.دعوت از آقای طیب نیا برای شروع واولین قدم اصلاح مشکلات اقتصادی کشور یک ضرورت اورژانسی است.آقای جهانگیری یادتان باشد که انقلاب برای ایجاد رفاه وارتقاء سطح زندگی محرومان ومستضعفان جامعه انجام شد نه ریختن سرمایه های کشور به جیب سرمایه داران وکارخانه داران وافراد ثروتمند جامعه امری که نه تنها برروی زمین مانده بلکه محرومان همان حداقلهایی را هم که داشته اند ازدست داده اندوزندگی شان با سیاستهای اقتصادی ناکارامد شما نابود شده است.سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید وبلایی را که برسر جامعه ایران آورده اید مشاهده کنید واز مسیر اشتباه خود برگردید...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
16
قرار بود برای ملت ایران دمپایی بخری چی شد؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
17
چنان چه افراد جاهل ساکت باشند مردم دچار اختلافات نمی شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
3
15
زیادشرمنده نباش ما دیگه عادت کردیم شما راحت باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
3
6
باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد و شرایط گذشته که همه چیز متکی به دولت و یا درآمدهای نفتی بود باید تغییر کند.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
2
12
جمله طلایی هفته

باید شیوه های حکمرانی را اصلاح کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
تغییر دادی ای بی خبر؟
مدلش گرفتن خراج ومالیات اضافی از جیب مردم
هموطن
|
Germany
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
17
آقاي جهانگيري تمامي حرفهايي كه مي زني بدون كارشناسي ، بدون پشتوانه . و غير عملياتي است . شما فقط ميخواهيد اين چند ماه باقي مانده را از سر خود رفع كنيد . مردم را با زبان نگه داشته ايد كه مبادا متوجه گندكاريها شوند و ..... ولي مردم مي دانند كه سياستهاي اقتصادي شما تاييدي بود بر روال گذشته و تير خلاصي بود براي نظام اقتصادي كشور . نظام اقتصادي كه بر مبناي سرمايه داري لجام گسيخته و ايجاد شريانهاي اقتصادي به نفع سرمايه داران طراحي شده .اكنون كه اين نظام اقتصادي كه طراحش امثال شما هستند فرو پاشيده و همه دست ها رو شده باز هم مي خواهيد آدرس اشتباهي بدهيد و اذهان مردم را منحرف كنيد . مردم مي دانند كه آينده ايران فقط با دموكراسي رقم ميخورد .دموكراسي كه با تمام دنيا تعامل خوبي داشته باشد و از گرايشهاي غير اختياري نسبت به بعضي از كشور ها پرهيز كند . در آن صورت منتخبين مردم در راس امور قرار مي گيرند و خود فرماها و آقازاده ها و ....زاده ها كنار مي روند .انشاا......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
18
حالا شرمنده اید و شیوه حکمرانی باید عوض بشه قبول، ولی حکمرانی که چیز خوبیه، نباید ولش کرد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
شيوه حكمراني
مگه اين هفت سال و سالهاي قبل كي حكمراني ميكرده؟
اصلا چرا حكمراني؟
مگه شما خادمين ملت نيستيد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
18
ای آقا ما رو کلی خجالت دادی این حرفهای چیه ماکه باشما این حرفها رو نداریم شما راحت باش اصلا فکر کن مردمی وجود ندارند شما هم برای خدا کار می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
22
ای آقا اصلان همه ما شرمنده ایم که گیر شما افتاده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
19
ما شرمنده تریم که چون تویی حکمرانمان هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
16
بهر حال دوباره نزدیک انتخابات شدیم وشعارها شروع شد . شعار اقای جهانگیری : تغییر نحوه ی حکمرانی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
19
اگر شرمنده بودی یعنی نمی توانی و زودتر می رفتی کنار . مردم را به خاک سیاه نشاندید ولی حیف که کسی کارتان ندارد . تازه اگر کارتان هم داشته باشند فراری تان می دهند می روید عیش و نوش . شرمنده نباش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
14
دشمنانت که مردم باشند شرمنده تو چرا . تو که مدیریتت عالی ست مخصوصا ارز ۴۲۰۰ که جیب دوستانت را پر کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
13
شما و أمثال شما بايد بدانيد كه با مدرك جور كردن ولو به شكل و ظاهري قانوني،كسي با سواد و توانا نمي شود و لذا شما و أمثال شما مي بايستي كنار برويد و اجازه بدهيد متخصصين واقعي و توانمند و متعهد به صحنه بيايند و زمام اداره كشور بدست آنها داده شود و شما اطرافيان خود را بهتر بشناسيد و كساني كه به دروغ شما را توانمند و با سواد مي دانند و دنبال كسب سود و منفعت أز بيت المال هستند را أز خود دور كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
14
10
شیوه درست اقتصاد مقاومتی است ولی شمابه لیبرالیسم اعتقاد دارید و این شما هستید که باید خودتانرا اصلاح کنید پس لطفا تا اخر عمرت به کارهای سیاستی وارد نشود!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
1
10
شما كه حرف ميزني من احساس كمبود اكسيژن دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
1
7
شرمنده هستید وهنوزهم دودستی چسپیدی به مقام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
1
جهانگیر شرمند نباش این برجام شرمند است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
3
شرمنده باش و از اين شرمندگي....
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
2
جهانگیری پاسخگو باشین
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
1
آقای جهانگیری اصلاح شیوه حکمرانی بعد از 8 سال بنوعی مسخره کردن کسانی است که به وعده های شما دلخوش کردند. نگاهی به عملکرد وزرای خود بیاندازید . بخاطر حذف رقیب حاضر شدید مسکن ارزان را از سفر جوانان حذف کنید. کارخانه ها را به بهانه اصل 44 به ثمن بخس فروختید ..... .................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
1
فاتحه مردم رو خوندی با طرفداریت از روحانی تو مناظره ها.یادت هست
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
همه تون را صاحب مسکن می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
1
شمارا به خدا قسم میدهیم نگاهی به جوانانی که تا کمر در سطل های آشغال خم شده و بیماری کرونا را با جان ودل میخرند تا لقمه نانی برا خانواده ببرند بیندازید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین