کد خبر: ۶۶۳۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
جموع جان باختگان کرونا در ایران تاکنون به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید

آمار کرونا در ایران، ۸ مرداد ۹۹/ شناسایی ۲۶۳۶ بیمار و ۱۹۶ فوتی جدید/ ۴۰۲۷ بیمار در آی سی یو

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید، چهار و ۲۷ بیمار نیز در آی سی یو هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هشتم مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۰۴ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید.

آمار کرونا در ایران، ۸ مرداد ۹۹| شناسایی ۲۶۳۶ بیمار و ۱۹۶ فوتی جدید| ۴۰۲۷ بیمار در آی سی یو

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۰۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون دو میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه ۲۶ استان در وضعیت قرمز یا هشدار هستند، افزود: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
4
دست مسئولین درد نکنه که ملت را ۲۰۰ تا ۲۰۰ به دیار باقی میفرستند ،،،؟
نزدیک ما ترکمنستان هنوز یک مورد هم گزارش نشده ،،،چرا که رابطه با چین نداشته،!..؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین