کد خبر: ۶۷۳۵۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
تبلیغات

درب اتوماتیک شیشه‌ای و نحوه تعمیر آن

طراحی درب اتوماتیک شیشه‌ای را می‌توان انقلابی در صنعت طراحی و تولید درب به حساب آورد زیرا به محض طراحی اولین مدل شیشه ای، این مدل به سرعت طرفداران زیادی را به دست آورد برای همین تنوع مدل‌های آن در حال افزایش است و به خاطر این تنوع زیاد کاربردهای آن نیز بیشتر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

اگر کمی به ساختمان های اطراف خود نگاه کنید متوجه خواهید شد که در سال‌های اخیر میزان علاقه افراد به استفاده از درب اتوماتیک به صورت قابل توجه ای افزایش یافته است به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده این نوع درب‌ها هموراه در تلاش برای بالا بردن میزان کیفیت محصولات خود هستند تا بتوانند درب‌های کاربردی برای استفاده در تمامی مکان‌ها را طراحی و تولید کنند، این موضوع باعث شده تا در این مقاله به بررسی درب‌های اتوماتیک شیشه ای و نحوه تعمیر آن بپردازیم.

درب اتوماتیک

همانطور که گفتیم با گذر زمان روز به روز بر محبوبیت و همچین اهمیت درب اتوماتیک در میان افراد اضافه می‌شود زیرا این درب‌ها در موارد مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند به همین خاطر در ادامه به چند مورد از اهمیت آنها بخاطر نوع عملکرد بخصوصی که دارند اشاره خواهیم کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای و نحوه تعمیر آن

اهمیت درب اتوماتیک از نظر عملکرد را می‌توان به چند دسته مختلف به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

جنبه امنیتی: جالب است بدانید درب‌های اتوماتیک از میزان امنیت بیشتری نسبت به درب‌های سنتی برخوردار است زیرا در هنگام بسته شدن به طور اتوماتیک قفل خواهد شد و این ویژگی آن باعث شده تا در مکان‌های حساس مانند بانک‌ها و... از این نوع درب استفاده کنند تا امنیت نسبی در آن مکان فراهم شود.

میزان مصرف: مزیت قابل توجه درب‌های اتوماتیک کم مصرف بودن آنها است بنابراین اگر قصد دارید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید پیشنهاد می‌شود از درب اتوماتیک برای ساختمان خود استفاده کنید تا در مدت زمان کمی شاهد کاهش مصرف انرژی باشید.

جنبه بهداشتی: در محیط‌های بهداشتی مانند بیمارستان به دلیل جلوگیری از انتقال آلودگی و بیماری‌های مختلف بهتر است از درب‌های اتوماتیک کمک گرفته شود زیرا در باز و بسته نمودن آنها دست دخالتی نداشته و این امر موجب جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری در محیط می‌گردد.

با توجه به موارد گفته شده در بالا می‌توانیم به راحتی به این نتیجه برسیم که اهمیت درب اتوماتیک در عصر حاضر غیر قابل انکار است.

درب اتوماتیک شیشه‌ای و نحوه تعمیر آن

درب اتوماتیک شیشه ای

طراحی درب اتوماتیک شیشه‌ای را می‌توان انقلابی در صنعت طراحی و تولید درب به حساب آورد زیرا به محض طراحی اولین مدل شیشه ای، این مدل به سرعت طرفداران زیادی را به دست آورد برای همین تنوع مدل‌های آن در حال افزایش است و به خاطر این تنوع زیاد کاربردهای آن نیز بیشتر خواهد شد.

از مدل‌های پرطرفدارد درب اتوماتیک شیشه ای می‌توانیم خیلی مختصر به موارد زیر اشاره کنیم.

درب اتوماتیک اسلایدی

درب اسلایدی: درب اسلایدی یا همان کشویی در حالت معقول و استاندارد در دو مدل دو لنگه ثابت و یا دو لنگه متحرک ساخته می‌شود البته افراد با توجه به نوع و اندازه دهانه ورودی مورد نظر خود می‌توانند اندازه لنگه ها را در هنگام ثبت سفارش تغییر دهند.

درب اتوماتیک شیشه‌ای و نحوه تعمیر آن

درب اتوماتیک بازویی

بازویی: درب بازویی در میان افراد به درب لولایی نیز شهرت دارد و از مدل درب‌های کلاسیک الگو برداری شده است، اگر قصد دارید برای ورودی‌های کوچک درب اتوماتیک مناسب انتخاب کنید این مدل بهترین گزینه می‌باشد.

درب اتوماتیک خروج اضطراری

خروج اضطراری: خروجی‌های اضطراری به دلیل آن که برای مواقع ضروری و خطرناک طراحی شده اند می‌بایست از ایمنی و مقاومت بالایی برخوردار باشند به همین خاطر در بسیاری از خروجی‌های اضطراری از درب‌های شیشه ای اتوماتیک استفاده می‌کنند زیرا این درب‌ها از مقاومت و استحکام لازم برخوردار است و مطابق با استانداردهای خاص ساخته می‌شود.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

میدانید که درب اتوماتیک شیشه ای همانند دیگر وسایل اتوماتیک از اجزایی تشکیل شده است و برای آن که بتواند عملکرد درست و دقیقی داشته باشد می‌بایست تمام اجزای آن به خوبی کار کند بنابراین اگر بنا بر دلایل مختلف در یک جز آن مشکل کوچکی پیش آید در کارکرد کل درب اختلال وارد می‌شود، توجه داشته باشید که در هنگام ورود آسیب به درب‌های اتوماتیک، آسیب وارد شده یا جزیی و قابل تعمیر است و یا نیازمند تعویض قطعه خواهد بود.

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای شامل موارد زیادی می‌باشد و کاری تخصصی محسوب می‌شود زیرا این درب از قطعات بسیار زیاد و پیچیده ای تشکیل شده است اما اگر درب شیشه ای ساختمان شما به هر دلیل دچار خرابی شد و نیاز به تعمیر پیدا کرد نگران نباشید زیرا یکی از مزیت‌های این نوع درب‌ها در هنگام خرابی تعمیرات آسان و کم هزینه است، در این مواقع تنها کاری که می‌بایست انجام دهید سپردن تعمیر درب اتوماتیک به یک تعمیرکار حرفه ای و کار بلد است زیرا برخلاف درب‌های قدیمی و سنتی افراد نمی‌توانند بدون دانش و تخصص خاص به تعمیر آن بپردازند زیرا در این صورت علاوه بر آن که نقص فنی به وجود آمده برطرف نخواهد شد بلکه ممکن است خرابی‌های بسیار زیادی نیز ایجاد شود بنابراین بعد از مشاهده نقص فنی سریعا به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

درب اتوماتیک شیشه‌ای و نحوه تعمیر آن

شرکت آتی در با 18 سال سابقه درخشان در امر ساخت و عرضه انواع درب‌های اتوماتیک همواره در طول این سال‌ها توانسته نظر مثبت مشتریان را به خود جلب نماید زیرا این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا، درب‌های اتوماتیک استاندارد همراه با گارانتی‌های بسیار معتبر تولید و به متقاضیان عرضه می‌کند، این شرکت علاوه بر تولید درب اتوماتیک در زمینه تعمیر قطعات آن نیز دارای تجربه و مهارت کافی می‌باشد، آتی در برای فراهم کردن کار مشتریان خود راه‌های ارتباطی از طریق وب سایت را در نظر گرفته است که شما می‌توانید به آدرس https://www.atidoor.com/ رفته و به صورت آنلاین تقاضای تعمیر درب‌های اتوماتیک را به راحتی ثبت کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین