کد خبر: ۶۷۴۲۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
ترامپ و همسرش به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

پیش از ترامپ، کدام سیاستمداران و رهبران جهان به کرونا مبتلا شدند؟

نخست‌وزیر بریتانیا در ماه آوریل با مشخص شدن علائم بیماری به بیمارستان انتقال یافت و برای تنفس بهتر به او اکسیژن داده شد. او پس از بهبودی از کارکنان نظام بهداشت و درمان بریتانیا قدردانی کرد و گفت آنان هر کاری توانستند برای بهبود وی انجام دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا یک ماه مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آن کشور به ویروس کرونا مبتلا شده است. با این حال، او نخستین رهبر جهان و سیاستمداری نبوده که به این ویروس مبتلا شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در ادامه نگاهی خواهیم داشت به رهبران و سیاستمدارانی در جهان که پیش از ترامپ به کرونا مبتلا شدند:

پیش از ترامپ، کدام سیاستمداران و رهبران جهان به کرونا مبتلا شدند؟

"بوریس جانسون" نخست‌وزیر بریتانیا

او در ماه آوریل با مشخص شدن علائم بیماری به بیمارستان انتقال یافت و برای تنفس بهتر به او اکسیژن داده شد. او پس از بهبودی از کارکنان نظام بهداشت و درمان بریتانیا قدردانی کرد و گفت آنان هر کاری توانستند برای بهبود وی انجام دادند.

"خاویر بولسونارو" رئیس جمهوری برزیل

او حین سخنرانی در تظاهرات اعتراضی علیه قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی در تاریخ ۱۹ آوریل به شدت و چندین بار سرفه کرد. بعدا مشخص شد که این سیاستمدار دست راستی برزیلی که مخالف اعمال محدودیت برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بود خود به ویروس مبتلا شده است. ابتلای او در ماه جولای فاش شد. او گفته است در درمان‌اش از داروی ضد مالاریا استفاده کرده است. او نیز مانند ترامپ علاقه‌ای به استفاده از ماسک نداشت.

"خوان اورلاندو هرناندز" رئیس جمهوری هندوراس

او در ماه ژوئن خبر داد که به همراه همسرش تست کرونای‌شان به همراه دو نفر دیگر که با آنان کار می‌کردند مثبت شده است. او در ماه جولای در بیمارستان بستری شد. او خواستار کمک جهانی برای کشف واکسن کرونا شد و در سخنرانی‌اش در جمع اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد خطاب به رهبران جهان گفته بود:"آیا می‌خواهید مردمان بیش‌تری کشته شوند"؟

"الخاندرو جیاماتی" رئیس جمهوری گواتمالا

او در ماه سپتامبر اعلام کرد که تست کرونایش مثبت شده و علائم آن را بسیار خفیف بوده و البته شبیه به یک سرماخوردگی. او گفته بود که قدری سرفه داشته، اما تب نداشته است. او اعلام کرد که از خانه کار خواهد کرد.

"جیناین انز" رئیس جمهوری موقت بولیوی

او در ماه جولای به دلیل ابتلا به کرونا خود را در قرنطینه قرار داد اما گفته بود که حال‌اش در حال بهتر شدن است.

"لوئیس ابی نادر" رییس‌جمهوری دومینیکن

رییس‌جمهوری تازه انتخاب شده جمهوری دومینیکن در طول کارزار انتخاباتی اش پس از ابتلا به کرونا بهبود پیدا کرد. او هفته‌ها پیش از انتخابات برگزار شده در ماه جولای در آن کشور در قرنطینه بود.

مقامات ایران

ایران به مرکز کرونا در خاورمیانه تبدیل شده است. "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهوری و "معصومه ابتکار" از دیگر معاونان رئیس جمهوری آن کشور به همراه چندین عضو کابینه به کرونا مبتلا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
3
برای شفای عاجل همه بیماران در همه جای جهان دعا کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
این نشون میده که از مردم خود فاصله ندارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین