کد خبر: ۶۷۶۱۷۵
تعداد نظرات: ۱۹۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
اظهارات عجیب ذوالنوری در واکنش به سخنان روحانی درخصوص صلح امام حسن

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: رهبری باید دستور اعدام روحانی را بدهند تا دل مردم راضی شود!

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حساب توییتری خود نوشت: «جناب روحانی اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن بامعاویه راخواست اکثر مردم از امام ذکر میکنید! امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمیشوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود».
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حساب توییتری خود نوشت: «جناب روحانی؛ اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن بامعاویه راخواست اکثر مردم از امام ذکر می‌کنید! امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمیشوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود».

رییس جمهور چهارشنبه در جلسه هیئت دولت گفته بود: «امام مجتبی به ما می‌آموزد که مرد جنگ باشیم به روز جنگ، و مرد صلح باشیم به روز صلح. اگر در روز صلح، جنگیدیم و در روز جنگ، صلح کردیم، هر دو خطا و اشتباه است. به‌موقع باید بایستیم و بجنگیم و به‌موقع باید صلح کنیم».

این اظهارات روحانی باعث انتقاد شمار زیادی از چهره‌های اصولگرا شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: رهبری باید دستور اعدام روحانی را بدهند تا دل مردم راضی شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۹۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
5
102
مگه این مردم چه گناهی کردن همه از مردم مایه میزارن
رای گیری کنید
پاسخ ها
مرز پر گهر
| France |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اینقدر باورتان آمده که در دل این مردمید؟
!!
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
این مملکت از دست امثال ذوالنوری و افکار اینها به این روز افتاده و حالا میخواهند به گردن شخص دیگری بیاندازند . اگر از دل مردم دوست دارید خبردار شوید در هر موضوعی که دوست دارید رفراندوم بگذارید !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
107
30
یعنی ذو النور بد گفته؟
الان کی از ریاست جمهوری روحانی راضیست؟ 10نفر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اگر ایشان به عنوان نماینده مردم واقعا معتقد است که تمام مشکلات کشور زیر سر روحانی است چرا او را استیضاح نمی کند نماینده که هستند و اکثریت مجلس هم که با ایشان همسو است دیگر معطل چی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
روحانی هر گندی هم بزنه ما به شما رای نمیدیم. خیالتون راحت
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
و کی از امثال ذوالنوری ها راضی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
يعني ذوالنور از دل مردم با خبره؟
اگر خبر داره اين حرفا چيه؟
منكر ناكارامدي روحاني و وزراي عتيقه اش نيستم ولي چرا بجاي راهكار حل مشكل فقط تشنج ايجاد ميكنه؟
اين ايا براي مردم مشكل گشاست؟؟؟؟
إعدام يك رييس جمهور قانوني كشور؟؟؟
مگر دوباره قوم مغول حمله كرده؟
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
5
110
خدایا ، مملکت ما دست چه افراد بی مسولیتی می‌باشد.
پاسخ ها
سبزواري
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
چرا راه غير قانوني وغلط را انتخاب ميكنيد از اختيارات قانوني خود استفاده كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
4
107
رای گیری کنید .نظر مردم بپرسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
سلام داداش گلم نظر امثال شما و بسیاری از هموطنان بزرگوار بود که تو کف خیابون ها میرقصیدین وهورا میکشیدین نتیجه اش رو با گوشت واستخوان درک کردین پس خواهشمندم زین پس ....بامطالعه اگاهانه انتخاب کنید تارقصتان حداقل نتیجه ای برای مملکت داشته باشه کوچک همتون
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
ما دیگه انتخاب نمیکنیم زحمتش با شما .چون تعدادتون هم خیلی کمه در عرض ۲ ساعت انتخاب کنید .هزینه اش هم کمتر میشه.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
16
108
هرچی میکشیم دشمنی با امریکاست اقا جان قلدر دنیاست امریکاست
الان نگاه کنید به کره شمالی دشمن امریکاست چه وضعی افتاده؟
نگاه کنید کره جنوبی دوست امریکاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
8
100
منظور از مردم حتما مجموعه خودش هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
3
26
چه کسانی در نقاب دوستی مرگ آنها را رقم زدند
جواد
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
8
70
فقط متأسفم واسه تو و امثال تو که از جای گرم نفستون بالا میاد و هیچ ککت هم نمیگزه که مردم در چه شرایطی باشن، خدایا بحق خون شهدا این کشور را حفظ بفرما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
13
101
این فلاکت نتیجه ماجراجویی شماست ؟؟
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
15
66
این نتیجه پشت پا زدن به رای ملت وکار کردن برای رضای دل دلواپسان !..؟
جناب روحانی برگردد هرچند خیلی دیر شده !؟ شاید عاقبتت بخیر بشوید!.؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
5
82
کدوم مردم ؟اونهایی که دنا پلاس سوارشدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
نه اونایی که چندهزار میلیارد ثروت دارند و ۱۲۰ میلیارد به یک دانشگاه میبخشند
هلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
4
73
دل مردم از دست شما خونه چقدر باید هزینه .. شما ما ملت بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
5
89
لابد اكثريت ملت آن ٢٠٠ هزار نفري هستند كه به اين راي دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
نه پس اکثرا شمایید که از وضع موجود راضی هستید
ناشناس
| Spain |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
۲۰۰ هزار نفر چه خبره حتا ۲۰۰۰نفر هم به این بابا رای ندادند
....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
بیست هزارم بعیده !!! با اونهمه شور و اشتیاقی که مردم برای شرکت در انتخابات نشون دادن!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
کارخانه ساندیس سازی روزی چند پاکت میرنه؟ ۱۵ الی ۱۶ هزارتا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
4
66
ذوالنوری سخنگوی کیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
ذوالنوری نماینده مردم است که اتفاقا بعد از روحانی هم رای اورده یعنی همین تازگی ها و ملت به او اجازه استیضاح هرکسی در دولت را داده
هدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
سخنگوی دلواپسان اختلاسگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
میگه ملت به ذوالنوری اجازه داده ! ملت که تو خونه پ بود. تو و 4 درصد میشید ملت ؟!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
4
48
بهتر است در ابتدا نفوذی ها اعدام بشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
8
65
لطفا اگر راست میگید تصمیم گیری در رابطه با صلح با به اصطلاح دشمن رو به مردم واگذار کنید اگه واقعا نگران دغدغه های مردمید.
خاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
5
49
بخاطرجنگ حزبی چطوری دارن خودش را ... تو فکر می کنی از روحانی بهتری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
نه روحانی از همه بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
این از اون بدتر. اون از این بدتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
8
61
5درصدی های اقتدارگرا هميشه طلبکار
... هیچ جایگاهی در بین مردم ندارید...
ناشناس
|
Spain
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
10
52
چه راحت رییس جمهور که مردم بهش رای دادند این آقا دستور حکم اعدامش را می دهد رییس‌جمهور یک تدارکچی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
چون به او هم رای داده اند ولی با این تفاوت که به روحانی اجازه استیضاح کسی را نداده اند ولی به نمایندگانشان اجازه استیضاح دولت را داده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
خب استیضاح کنن نماینده هاتون اگه راست میگن و بازی نیست اداهاشون .
ناشناس
|
Spain
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
39
سرنوشت تمامی روسای جمهور سابق به همین شکل است
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
32
13
کاملا درست گفته ؛ در طول هفت سال تا همین الان تمامی زندگی ام نابود شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
12
71
مگر رییس جمهور چه کار کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
یکی از مشکلات بزرگ این کشور این است که افرادی با سطح بسیار پایین مقبولیت در جامعه، چنان صحبت می کنند که انگار از طرف کل مردم صحبت می کنند و جالب این است که حرف هایشان انعکاس و اکوی وسیعی می یابند.
ایشان به چه حقی از طرف مردم می گویند که مردم خواستار اعدام رییس جمهور هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
مردم نماینده انتخاب نکرده اند که از تربیون مجلس فحاشی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
مذاکره با آمریکا شرط عقل است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
آقایان نفسشان از جای گرم بلند می شود که در بحبوحه بحران اقتصادی به جای اینکه از سیاست های اشتباه خود درس بگیرند، با سیبل قرار دادن دیگران سعی در فرار به جلو دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
میزان درصد رای مردم به این آقایان در انتخابات، بیانگر میزان پشتوانه مردمی آنها است.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اگر سر حرفت هستی راه چاره رفراندوم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
هیچی فقط کشور رو نابود کرد همین عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
کاملا واضح و مبرهن است که این بنده عاقل و خردمند و باوجدان خدای رحمان و رحیم (آقای دکتر روحانی) همه تلاشش رو برای انجام خواسته بجا و بحق اکثریت مردم عزیز و مومن و درستکار کشورمون و حفظ عزت و سربلندی آنان انجام میدهد.
فقط امان از بدخواهان بدطینت و خودنگر و خودپسند که فقط خودشان و خواسته خودشان را میبینند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست ! خواست قلبی مردم است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
تو برو بخواب عزیزم. خودتو اذیت نکن. ما ازت انتظاری نداریم به خدا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
8
73
تعریف امنیت ملی چه است؟
امنیت ملی با برکناری رییس جمهور و یا اعدام او برقرار می ماند یا اینکه نابود می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
واقعا باید متاسف بود که مسئولیت دست چه کسانی افتاده است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
7
78
با سلام، چند تا سوال دارم فقط یکی را ایشان جواب بدهند لطفاً. از کی تا ایشان قائم مقام (شاید هم قیم) مردم شده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
از موقعی که با رای کمتر از 18 درصد وکیل مردم شده اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
11
93
باید با دنیا تعامل کرد.
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اینها سعادت کشور را در کره شمالی شدن ایران می بینند. واقعا باید در قدرت بینایشان شک کرد!
غلامحسین
| Netherlands |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
مگر با امریکا مذاکره نکردید ؟ مگربیشتر آنچه آنها میخواستند به انها تقدیم نکردید ( به نقل از وزیر خارجه روسیه ) نتیجه چه شد ؟ وبزرگترین سردار تمام ایران زمین را نامردانه شهید کردند ، جواب از این روشن تر ؟ آنها که حرف از مذاکره وصلح میزنند یا جاسوس ونفوذی هستند یا احمق وخائن و.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
6
35
اعدام مشکلات مردم را حل نمی کند این فرار به جلوست مگه فقط روحانی دراین کشور اداره کننده مملکته .!!!!!!!!!!!!
ومقصره.!!!!!!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
5
44
روحانی یه مهره س. امروز هست و فردا نیست. همونطوری که احمدی نژاد امروز نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
خوب با این تفاسیر، دیگه رئیس جمهور انتخاب کردن بی معنیه. والا تا دیروز که آقای روحانی ایران و ابرانی رو گل به سر نکرده بود که همه بدبختیها از طرف احمدی نژاد بود. چی شده حالا؟ دست پیش می گیرید که پس نیفتید
ثابتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
9
76
اقا ثواب داره یکی ترمز این اقا رو بکشه.‌‌‌ !!!! ایشون برای رهبری هم با باید گفتنش ، تعیین تکلیف میکنه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اینها نه ترمز دارند و نه دنده. سالها است که در سربالایی حرکت می کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
با کمال معذرت این اقلیت خیلی وقت بعضی از مسائل دینی و اخلاقی را قی کردن و یک لیوان آب روش سر کشیدن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
5
35
آقای رییس کمیسیون
لطفا از طرف خودتون نظر بدین نه مردم
شما که با حداقل آرا اومدین مجلس دیگه جیغ جیغ الکی نکنین
مردم در فشار اقتصادی مضاعف که درصد بالایی از آن مربوط به بی کفایتی مدیران کشوری هست دارن له میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
فکر کردی الان روحانی چند درصد رای داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
خوبه. خودت جواب خودتو دادی دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
4
69
أين دعواها براي ملت بدبخت نان و أب نمي شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
البته برای عده ای سفره رنگین شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
امثال اینها یک روز هم در عمرشان نداری، گشنگی و شرمندگی پیش زن و بچه را نکشیده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
5
55
کلا همه چی فقط واسه ی مردم حرامه. اون توییتر مگه فیلتر نیست که همش با هم توی توییتر حرف می زنید. نمی ترسید به خونه هاتون نفوذ بشه، بهتر نیست از پیام رسان داخلی استفاده کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اینها از تریبون مجلس صحبت می کنند. توییتر هم فقط برای ژست گرفتن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
18
1
با منطق روحانی :
چه بلایی بر سر شماباید آورد ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
7
70
واقعا ایشان رئیس کمسیون سیاست خارجی مجلس هستند؟

یعنی در بین ۲۷۰ نماینده یک درس خوانده سیاست خارجی وجود ندارد؟
همه چیز این مملکت به هم می‌آیند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
انسان دانا سوالی را که جوابش را می داند، نمی پرسد.
ازرپاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
9
89
با ۲۰تا رای نماینده مردم شدی .فقط از طرف خودت حرف بزن.
نه دل خوشی از روحانی داریم نه شماها
یا حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
6
عجب
yashar
|
Denmark
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
1
7
د لا ور به همه هشدا ر بد هید بعد از ۱۰ ما ه بیما ر ی مسر ی کرو نا ی جها نی ، حالا بیما ری مسری روا نی شرو ع شده همه قا طی می کنند وبه همدیگر حمله می کنند و بشر حدش را نگه ندا شت بلا بالا خره اینجا ست و
وا کسن احتما لا تا بستا ن کا ر خوا هد کرد این پا ییز و زمستا ن بشر
شلو غ چی با ید تو به کند انسا ن خو بی با شد زمین خواری ظلم فحش
بی عدا لتی و کا رها ی بد نکند شا ید خدا رحم بکند ایشا الله
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
4
52
مردم خیلی مایلند اول نفوذی ها و خیانتکاران اعدام بشوند.
کاوه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
16
معلوم نیست آقای ذوالنوری از کدام جایگاه دستور اعدام برای رئیس جمهور منتخب مردم، چه خوب یا بد، صادر میفرمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
29
36
چه کسی چنین گفته که ما به اعدام رئیس جمهور مان راضی هستیم ایشان زحمتش را کشیده ولی بد شانسی به سختگیری چون ترامپ بر خورده
جوانی تباه شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
21
اقای ذوالنور انقدر به این مردم ظلم شده. انقدر سختی و حقارت متحمل شده اند که به نظرم فقط دادگاهی صالح و بی طرف میتونه مرهمی بر این زخم ها باشه. به خدا که ارزوم هست از این خاک برای همیشه برم و یادم بره که چگونه مسوولین این کشور مرا از جوانی شاد به پیری افسرده تبدیل کردند.

ما دیگر هیچ امیدی به شماها نداریم. در این جریده عالم که چقدر بیزارم از این زندگی خفت بار.
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
43
علت در دسترس مردم قرار نگرفتن آمپول آنفلوآنزا چیه اونوقت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اصلا این حرف ها برای این است که ناتوانی در تهیه آمپول آنفلونزا و ... به حاشیه برود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
امپول نه و واکسن ، بعدش هم واکسن را دولت داد و مجلس پس فرستاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
19
مسوولین محترم تو را قسم هیچ حرفی نزنید. ما داریم این شرایط تلخ تر از زهر را تحمل میکنیم. حرف های شماها از اصولگرا گرفته تا اصلاح طلب فقط درد ما را بیشتر میکند.

هر انچه میکنید را بکنید ولی هیچ سخن از ملت شریف نگویید.
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
7
مرد باش جوابشو بده
دلواپس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
13
افکار .... گونه بعضی‌ها واقعا جای تأسف دارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
46
25
روحانی به وعده هایش عمل نکرد وباید جوابگو باشد.
علی ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
7
51
اعدام و اعدام. راه حل ابدی آقایان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
6
51
جل الخالق! آدم بی‌درنگ یاد خوارج می افتد. کسانی که خود را جلوتر از رهبر می‌دانستند و برایش تکلیف می‌کردند. البته نماز شب خوان هم بودند. کسی که با چند ده هزار رای نماینده مردم شده برای رییس جمهوری که میلیونها رای دارد و برای ده ها میلیون مردم کشور تعیین تکلیف میکند. هیچ مغز سالمی به این حرف که باید روز جنگ جنگ کرد و روز صلح، صلح، حتی اگر امام معصوم هم نگفته باشد نمی تواند خرده بگیرد. بعضی‌ها فکر می‌کنند با حرفهای گنده زدن آدم می شوند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
مجلسی که با حذف رقیب و رای حداقلی تشکیل شود باید منتظر این گافهای گنده تر از این و حرفهای بیهودتر هم باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
متن رو درست بخونید دوست عزیز. بعدش اگر متوجه نشدید از آدم های آگاهتر سوال کنید ببینین چی گفتن ایشون بعد سخنرانی کنید
ناشناس
|
Poland
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
21
مگر عمر آدم چقدر است . کسی که در اول انقلاب متولد شد الان چهل ساله است و هنوز با مشکلات اولیه سر و کار دارد . بس کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
10
45
لطفاً از طرف حداقلی ها حرف بزنید و خواهشاً با این حرفهای نسنجیدتون دل مارو آتیش نزنید خنک کردن پیش کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
لابد حرف سنجیده از نظر شما همین حرف های چند من یه قاز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
میشه بگید شما حداکثری ها چه گلی به سر ملت زدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
خب استاد دلواپس ! حداکثری ها خودشون اکثریت خود ملت هستن . افتاد ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
13
5
ای که گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
5
34
ذالنوری اول باید به 250 میلیون واریزی و ماشین 600 میلیونی جواب بدهد
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
31
با سوادها تو خونه بی سوادها سرکار هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
لابد یکی از اون با سوادها هم خودتی؟!
ناشناس
|
Japan
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
18
مردم خواسته های زیادی دارند که هیچ کس نمیشنود بدبختی ما این است که عده ای که خودشان در رفاه هستند از جانب مردم که کمرشان زیر بار تورم و فقر خورد میشود حرف میزنند و خود را صاحب این مملکت میدانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
1
8
صد رحمت به ...
Nima
|
Canada
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
21
وقتی شورای نگهبان انتخابات را کنترل می کند نماینده 30٪ رای باید صداش بلند باشد،
سیاست خارجی نیاز به کسی دارد که تحصیل کرده دانشگاه باشد، تجربه زندگی در خارج از کشور را داشته باشد، سابقه کنسولی یا سفارت داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
تا کور شود هر آنکه نتواند دید. می خواستی بری رای بدی، حالا که ندادی، بخور نوش جونت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
30
اگر روحانی حکمش اعدام باشه
حکم شما چیه !
که کار شکنی هایتان این
همه مشکلات را یر مردم آوار
کرد،،!؟خودتتان که اینرا میدانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
کار شکنی و قانون گریزی و خرابکاری کار کیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
23
از کسی که ماهی از آنقدر حقوق نجومی ، خودرو دنا پلاس ، وام بلاعوض ، ناهار مجانی ودهها امتیاز دیگر بهره مند است باید هم توقع چنین حرفهایی را داشت. درست این است که از کارگر روز مزد فصلی بدبخت مستاجر پرسید که ذوالنور راست میگوید یا روحانی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
4
25
حکم خود شما آقای ذوالنور چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
حکم آقای ذوالنور گرفتن مدال افتخار است. میدونی چرا؟ چون از زبان و جان و دل مردم حرف میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
7
چرا در تیتر نوشته شده بر اساس منطق شما حذف شده است لطفاً درست اخبار را منعکس نمایید.
ناشناس
|
Oman
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
4
بس کنید
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
4
20
حاج اقا از نظر شما مردم فقط شما هستید وتعداد انگشت شماری که هم عقیده شما هستند ،،؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
جناب ذوالنور حرق دل مردم رو زده
عبا دالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
4
25
جلوی دور بین مجلس بر جام را اتیش زدی بس کن...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
15
5
یه انسان با سواد اینجا پیدا نیمشه که خوب خبر رو بخونه! ایشون نگفتن روحانی رو اعدام کنید بلکه گفتن با منطق خود ایشون و اگر بخوایم حرف خود ایشون رو ملاک قرار بدیم، مردم الان خواستار اعدامش هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
به جای مردم و از طرف اونا حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
من باسوادم و مطلب را هم مطالعه کردم.مشخص که ایشان مردم را نمی شناسند.مردم از عملکرد دولت به دلیل عمل نکردن به قانون اساسی و عمل نکردن به وعده هایشان در رابطه با اقتدار دولت گله مند هستند .مردم از دولت بابت کوتاه آمدن خواست اکثریت در برابر گروه اقلیت تمامیت خواه ناراضی هستندولی هرگز خواهان اعدام نیستند.اگر کسی خطایی مرتکب شده قانون تکلیفش را مسخص کند.آقای روحانی و یا هر مقام دیگری حتی نمایندگان مجلس اگر در انجام وظایف خود قصور کردند نهادهای قانونی باید تکلیف آنان را روشن نماید.اتفاقأ مردم می گویند اگر روحانی طی این چند ماه اخیر یک حرف درست زده باشد همین بحث صلح و تعامل با دنیاست و هیچکس ایشان را بابت این سخن سرزنش نمی کند.
جوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
اون نظرهایی که اینجا هست اغلب ی گروه خاص ک اصلا لزومی نداره بخونن وظایفشان عمل میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
مردم خواستار صلح فوری با امریکا هستند. رفراندوم بگذارید اگر باور ندارید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
5
20
مدعی العموم کجایی؟
این حرف اگر تشویش اذهان عمومی نیست پس چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اآقای ذوالنور وکیل مردمه و حق داره که حرف مردم بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
تیتر روزنامه آلمانی
دیوانگی در مجلس تهران
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
4
24
لازم نیست کسی را اعدام کنید به عقلی که احتمالا ناقص است مراجعه کن هرچند دیر یازود و در اولین فرصت مذاکرات آغاز خواهد شد ولی اگر قرار شد کسی محاکمه شود تو و امثال تو است که مردم را بفلاکت انداخته اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
19
8
آقای ذوالنوری چند ماهی باید دندان روی جگر بگذاریم همه اینها به همفکران خودشان به تاریخ خواهند پیوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
درود بر شما. به قول شاعر جانا سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
29
6
حرف آقای ذوالنوری بسیار متین و بجا و درست است.
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
29
نماینده یازده درصدی چه حرفها که نمیزند یکی به این بگه تو ده درصدی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
26
0
خودمان به این نمایندگان رای دادیم و خودمان هم باید تحملشان کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
هشتاد درصد مردم رأی ندادند چون این کاندیدهای نمایندگی را در حد نماینده مجلس نمی دیدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
13
با توجه وضعیت فعلی کشور این آقا نمیداند مردم درفشاراقتصا دی آن
کاکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
15
گرحکم شودکه مست گیرند
درشهرهرآنکه هست گیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
14
کسی که عاشق جنگ است در تاریخ ثبت کنید.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
20
جناب رئیس کمسیون سیاست خارجی مجلس!!!

لطفا آدرس عوضی ندید
جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
5
تیتر
دروغ ننویسید
حداقل ی ذره صداقت داشته باشید
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
4
16
هیچ وقت راه مذاکره بسته نیست
تندروی و گردوخاک کردن ، دوره اش تموم شده
یادمون نره با ۵ کشور قدرتمند دنیا مذاکره کردیم
قرار هم نبود بعدار مذاکره با ما، پسر خاله بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
21
سازش با دنیا برای ادامه حیات شرط عقل است همانطورکه پبامبر با معاویه سازش و صلح کرد
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
20
توحش در میدان سیاست
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
16
آنوقت انتظار دارید مردم و بویژه قشر جوان شما را احترام گذارند! آقای ذوالنوری لطفا ابتدا ادبیات وَ فن سخنوری را فرا گرفته، آنگاه داد سخن سر دهید. واژه «باید» قوی ترین حالت برای جمله امریه می باشد. این نظر شخصی من نیست.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
21
از کوزه هر آنچه تراود که در اوست.....
از ذوالنور انتظار بیش از این نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
ای استاد ادبیات!!!! از کوزه شما چه می تراود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
29
7
بنظرم آقای نماینده حرف بیجایی نزده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
23
روحانی یک جزُ از کل است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
21
به جای این مسخره بازیا بیاین این قیمتارو کنترل کنید داریم از گشنگی می میریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
19
آقای نماینده محترم،شما در مجلس انقلابی بعد از چندین ماه برای معیشت مردم چه گلی کاشته اید.!!!!!!!
یادتون باشه که همانقدر که قوه مجریه مسئولیت داره دو قوه دیگه هم در برابر مردم مسئولیت دارن،پس منم منم رو کنار بزارید و به فکر ملت بیچاره باشین.
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
1
9
سایت محترم آفتاب نیوز، مرحمت فرموده زمانی که بنا دارید نوشتاری را از لبه تیزِ قیچی سانسور بگذرانید، از بازتاب کل نوشتار منصرف شوید و نظر کاربران را به قول حضرت مولانا به شیر بی یال وُ دُم وُ اِشکَم تبدیل نکنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
6
18
عجب صبری دارد روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
ان شاءالله مدد حق تعالی پشت و پناهش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
18
جنابعالی و همفکرانتان فقط و فقط به مرگ و اعدام و..... غیر خودی ها فکر می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
17
دل مردم ايران آنوقت راضي ميشود كه شما هم بريد كنار
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
3
22
همه دنيا گوش به فرمان آمريكا هستن پس بيخودي به روسيه و چين نچسبن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
25
یعنی در این کشور هیچکس جرأت حرف زدن از مذاکره و صلح را ندارد.کاملٱ بایکوت می شود به جایی می رسد که کم کم حکم ارتداد را هم به بهانه صلحجویی بدهند.ایشان از بازتاب این سخن خود در جهان آگاه نیستند ،نمی دانند این حرفها تبعات دارد.نمی دانند که مردمی که در دنیا برای صلح ارزش قائلند،با شنیدن این سخنان نه تنها گوینده سخن ،بلکه کل مردم ایران را همپایه داعش دانسته و در نحریمهای صورت گرفته علیه ملت ایران ,حق را به تحریم کنندگان داده و در واقع از سیاست ترامپ حمایت خواهند کرد.؟تا کی ملت باید چوب خودخواهی های شما و افکار قرون وسطایی شما را بخورد.ما به درک به دهه هفت زندگی نزدیک شدیم و برای خودمان آرزویی نداریم چون باور رسیدن به آنها را دیگر نداریم یعنی دیگر زمانش هم گذشته و به مرگ نزدبکتر شدبم،ولی نمی توانبم از آرزوهای فرزندانمان بگذریم برای آنها که دارای فرزندان نوجوان هستند ،آرزو داریم که دغدغه ما را در مورد زندگی و آینده فرزندانشان را نداشته باشند.ما فقط صلح و آسایش و امنیت برای جوانان و آیندگانمان را خواهانیم.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
موافقم البته صلح اینا از جنگ بدتره یکی که منافع ملی سرش بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
حالا تو فعلاً برو تکلیف برجام که نیمه کاره مونده رو معلوم کن، بعد بیا و برای بقیه توافقات اظهار نگرانی کن.
کریم کورانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
1
14
فقط به فکر خودشان هستند و از ملت فقیر و بدبخت مایه میزارن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
16
واقعا مملكت ما دست چه ادمهاىى افتاده
چرا مشكلات را به يك ادم نسبت مي دهيد و راه حل ان را اعدام
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
15
کنار گود نشسته ای و میگوئی لنگش کن
فرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
1
21
برای اینکه مشخص شود که حق با کیست و رای مردم چیست یک رفراندوم برگزار شود با فقط یک سئوال : آیا با تعامل و گفتگو با کشورهای جهان موافق هستید ، آری- نه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
آری
ثابتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
22
بابا ایوالله... یه نماینده با ۲۰۴ هزار رای!!!!! به پروپای رئیس جمهور ۲۴ میلیونی ، میپیچه.... !!! یعنی اعتماد به نفس این اقا رو اگر درخت کاکتوس داشت ، سالی سه مرتبه هلو انجیری بار میداد!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
21
ازهرطرف کشته شودبه نفع مردم است
محسن شکری
|
Japan
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
7
کاری به این که روحانی خوب یا بد ندارم آیا باید ادبیات یک نماینده مجلس این باید باشد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
11
نتیجه اینکه جوانان نخبه و باسواد بیکار و منزوی باشند .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
3
3
اسحاق از قلم افتاده
علی
|
United States of America
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
2
12
شما چه کاره هستی که تعیین تکلیف می کنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
نماینده 4 درصد مردم حاضر در انتخابات اسفند 98 هستند دیگه
ثابتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
ایشون تنها هنرش ، آتش زدن پرچم امریکا در مجلس بود .. همین!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
2
14
درسته که ما از آقای روحانی شدیدترین انتقاد را در مدیریت مملکت داریم اما مطمئنیم از شما بدتر نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
14
اگر حرفت درست باشه چرا رفراندم نمیگذارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
14
ایشان چکاره است که از رهبر درخواست دستور را دارد. اینچنین آدمی شایسته نیست مسئولیت امنیت ملی را بعهده داشته باشد.
ال هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
11
این سخنرانی علیه منتخب مردم بدون استدلال و مدارک
یزدی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
4
راه مدیترانه را به تهران کی باز کرده .
النقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
2
10
اقای ذوالنور یعنی شما بفهمید که مردم زیر فشار تحریم دارن میمیرند فلج شدند بیاییم باب مذاکره را شروع کنیم حرف بدی نزدند.....شما خودتون با حقوق های کلانی که میگیرید فشار اقتصادی حالیتون نیست،،، مردم بیچاره دارن نابود میشن ،،،،یه زمانی امام گفت با امریکا رابطه نباشه انموقع شرایط فرق می کرد الان ناچاریم رابطه برقرار کنیم البته اگر مشکلات مردم براتون مهم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟من طرفدار روحانی نیستم اما حرف خوبی زد
پاسخ ها
مجتبی
| Germany |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
رابطه با آمریکا مشکلی رو حل نمیکنه نمیدونم بعضی نفهم هستند یا واقعا نمیفهمند.
رضا از ساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
3
13
با ۲۰تا رای نماینده مردم شدی .فقط از طرف خودت حرف بزن.
نه دل خوشی از روحانی داریم نه شماها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
5
حال بفرمائید مغلطه گری شغل چندم شما است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
6
عجب آدمیه، این دیگه کیه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
3
دل ملت یا دل ایشان ؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
6
ما با شما هم عقیده هستیم که برنامه های اقتصادی دولت روحانی در ایجاد این وضعیت اقتصادی فجیع و نابسامان نقش دارد ولی فرضا روحانی را اعدام کردید آیا همه مشکلات مردم حل می شود؟ مجموعه حاکمیت باید هدفشان رفاه وآرامش وخوشبختی مردم باشد ونه هیچ چیز دیگر.ما قصد جنگیدن وکل کل کردن با هیچیک از دشمنانمان را نداریم وفقط می خواهیم مانند سایر ملل در کنار جامعه جهانی با آرامش و دوستی زندگی کنیم وباهمه دنیا ارتباطات دوستانه داشته باشیم.مشکلات مردم فقط مسائل اقتصادی نیست بلکه مسائل اجتماعی وفرهنگی نیز است بخصوص درجائیکه برخی می خواهند دیدگاهها وتفکرات خود را در قالب قانون به جامعه تحمیل کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
7
از سفیر انگلیس چه خبر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
1
10
زیبا کلام حق مطلب را ادا کردند این آقا بالاترین هنرش آتش زدن پرچم آمریکاست
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
4
آسیاب نوبت به نوبت دور نشده همین دنیا دار مکافات است اینقدر دنبال تخریب نباشد
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
1
7
روحانی هیچکاره مملکت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
5
درکل همه ملت ایران سرکارن،،اینم یه سرگرمی برا چن وقته،،
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
5
اون تحریم میکنه این رئیس جمهور مملکت را اعدام عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
5
شما جز اعدام مگه هنر دیگه هم دارین عامل همه بدبختی مردم خود شما هستین نماینده دوزاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
3
اقای نماینده از سوی کدام مردم سخن میگوئید.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
2
این بزرگوار باید میشد دبیر کمیسیون نا امنی ملی !!!!
واقعا این حرف رو زده ؟؟
باورم نمیشه !!
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
1
ذوالنوری برای کمرنگ کردن ومنحرف کردن دستگیری
پورمختار این جنجال وهیاهورا براه انداخت
نگاه کنید شریعتمداری کیهان چرا درمخالفت اینها فریاد کشید نوعی نمایش برای اینکه جریان بازداشت پور مختار را ازصحنه خارج کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
1
تحویل بگیر حکم اعدام دادند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین