کد خبر: ۶۷۹۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه: دست‌های آلوده به خون سردار سلیمانی گرفتار ذلت شدند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) به شکست رئیس جمهور آمریکا در انتخابات اشاره کرد و گفت: دست های پوسیده ای که بلند شدند و سردار سلیمانی را به شهادت رساندند امروز به ذلت رسیدند در حالی که سردار سلیمانی با شهادتش در تمام جهان شناخته تر و عزیزتر شد..
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه: دست‌های آلوده به خون سردار سلیمانی گرفتار ذلت شدند
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید محمد سعیدی عصر امروز در آئین کاشت 6هزار و90 اصله نهال به یاد شهدای قم، با اشاره به نام گذاری سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم اظهار کرد: کریمه اهل بیت (س)، بانوی بزرگواری است که با ورود خود به قم به معنویت جغرافیای این شهر افزود.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه (س)روح اهل بیت (ع) است که با قدوم مبارکش خاک قم را مزین کرد، گفت: با حضور این بانوی بزرگوار در قم این شهر به مهد علوم دینی و مرکز دفاع از قرآن و عترت شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) عنوان کرد: ورود حضرت معصومه (س) به قم برکات بسیاری را به دنبال داشت و یکی از این برکات پیروزی انقلاب اسلامی بود که جرقه های آن از قم آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) برای ورود به شهر قم، محرومیت ها و رنج های فراوانی را متحمل شد، تصریح کرد: این بانوی بزرگوار در راه رسیدن به قم به دستور حاکمیت مسموم شد و در این شهر به شهادت رسید و مرقد پاکش امروز میزبان زائران بسیاری است.

آیت الله سعیدی اضافه کرد: قرار گرفتن مزار شریف این بانوی بزرگوار در قم موجب شد تا این شهر به خاک خون و قیام تبدیل شود و امام خمینی (ره) به عنوان ثمره این شجره طیبه از خاک قم برخاست و انقلابی جهانی را در تاریخ رقم زد.

وی با اشاره به ایجاد بوستان یادمان شهدا در قم عنوان کرد: غرس درختان با یاد شهدا یک صدقه جاریه محسوب و طراوت حاصل از این بوستان همان طراوت شهداست.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: همه قم حرم اهل بیت (ع) است و همه کسانی که در این شهر تلاش می کنند خادمان این حرم شریف محسوب می شوند.

وی با تاکید براینکه اقدام شهرداری در ایجاد یادمان ها و بزرگداشت های شهدا بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: شهرداری باید هرسال برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برنامه های جدیدتری اجرا کند تا فرهنگ شهادت در جامعه ترویج پیدا کند.

آیت الله سعیدی در بخش پایانی سخنانش به شکست رئیس جمهور آمریکا در انتخابات اشاره و بیان کرد: دست های پوسیده ای که بلند شدند و سردار سلیمانی را به شهادت رساندند امروز به ذلت رسیدند در حالی که سردار سلیمانی با شهادتش در تمام جهان شناخته تر و عزیزتر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین