کد خبر: ۶۹۰۱۳۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳

نماینده مجلس: به فائزه هاشمی توهین نکردم/ گفتم اگر سردار سلیمانی نبود در ایران بازار برده‌فروشی زنان راه می‌افتاد

حسن شجاعی، نماینده مجلس یازدهم، در خصوص توئیت خود در واکنش به سخنان فائزه هاشمی، گفت: در این رابطه باید نکاتی را عرض کنم. اول اینکه، این خانم راه حاج قاسم سلیمانی و امثال حاج قاسم که راه مقاومت در برابر استکبار و تحجر دینی بوده را تقبیح کردند. از طرفی دیگر ایشان در واقع قاتل حاج قاسم سلیمانی را تحسین کرده‌اند.
نماینده مجلس: به فائزه هاشمی توهین نکردم/ گفتم اگر سردار سلیمانی نبود در ایران بازار برده‌فروشی زنان راه می‌افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

شجاعی ادامه داد: در سراسر جهان در رابطه با اینکه دوره ریاست جمهوری ترامپ مایه‌ی خسارت آمریکا و جهان بود، اجماع وجود دارد. اما ایشان در مقابل این اجماع که از طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی هم شکل گرفته است، اقدامات ترامپ علیه ایران را تحسین می کنند. همه می دانند که ترامپ چه مشکلاتی برای مردم به وجود آورد. مردم در مضیقه قرار گرفتند و بیماران تحت تاثیر تحریم‌های ترامپ به سختی افتادند. اینکه راه ترامپ تحسین شود و انتخاب مجدد او به عنوان رئیس جمهور آمریکا، آرزو شود، این موضوع در واقع تقویت خسارت و ضربه به ملت ایران است.

نماینده مجلس یازدهم گفت: از طرفی زیر سوال رفتنِ راه شهید سلیمانی به این معنا است که اگر داعش می‌ماند، خوب بود. همه می دانند که یکی از اهداف داعش ملت و کشور ایران بود و اگر دست داعش به ایران می رسید همان اقداماتی که در سوریه و عراق انجام داد در ایران هم انجام می داد. داعش هر دو کشور را به ویرانه تبدیل کرد کشتار وسیعی راه انداخت و به نوامیس هر دو کشور تعرض کرد.

وی ادامه داد: هرکسی از نظر داعش کافر به حساب می‌آمد و به کنیزی گرفته می‌شد. داعش با زنان ادیان مختلف، تشیع و تسنن و ادیان دیگر، بازار کنیز فروشی راه می انداخت. صحبت من این است که اگر امثال حاج قاسم نبودند، به احتمال زیاد همین بازار در ایران به راه می افتاد و به بهانه اینکه ملت ایران شیعه هستند به نوامیس ما تعرض می کردند. لذا کسی که این را زیر سوال می برد و می گوید حاج قاسم و جهاد او فایده‌ای نداشت، حواسش نیست که اگر حاج قاسم ها نبودند امثال این خانم می توانستند در بازار برده فروشی به فروش برسند.

شجاعی اظهار داشت: ما نسبت به ناموس ایرانی غیرت داریم و جان خود را فدای ناموس ایرانی می‌کنیم. در این رابطه اختلافت سیاسی و فرهنگی هم تأثیری ندارد. همه زنان ایرانی ناموس ما هستند. اما باید متوجه باشیم که چه حرفی می زنیم و این حرف‌ها چه خسارتی را متوجه کشور و ملت می‌کند. در یک کلام صحبت های ایشان مسیر تجاوز دشمن را هموار می کند. اگر در مقابل چنین سخنانی نایستیم، ملت آسیب می بینند و ما در دفاع از ملت با کسی تعارف نداریم.

وی در خصوص اینکه آیا چنین واکنش‌هایی به سخنان فائزه هاشمی مخالفت با آزادی بیان نیست، گفت: در رابطه با اینکه آزادی بیان وجود دارد، حرفی نیست. اما هرکسی باید مسئولیت صحبت های خود را برعهده بگیرد. ایشان صحبت هایی کرده‌اند و باید مسئولیت آن را برعهده بگیرند. اگر بعد قضایی دارد قوه قضائیه رسیدگی می کند، اما در رابطه با ما هم آزادی بیان وجود دارد و من هم نظر خود را گفتم. حرف من این بود که اگر شما درست می گویید، پس راه امثال حاج قاسم درست نبوده است و اگر امثال حاج قاسم نبودند ما باید منتظر راه اندازی بازارهای برده فروشی در ایران توسط داعش بودیم. لذا ما به کسی توهین نکردیم. گفتیم اگر حاج قاسم ها نبودند زنان و دختران این سرزمین امنیت نداشتند.

منبع: مدارا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۳
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
2
چرا این آقا حرف ... میزنه ، مگر جوان های با غیرت ایرانی مردن ، تا کسی جرات کنه در ایران یا تهران بازار برده فروشی بزنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
12
مگر مملکت ارتش نداشت که یه گروه شروشی راه میافتاد می آمد ایران را می گرفت؟ این حرفای مهمل و پوچ دیگه چیه؟ مملکت هشتاد میلیون ادم دیگر دارد شاید شما ... باشی چرا به مردم وایران توهین می کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
مگر ما جوانان بی غیرت شده بودیم که این اتفاق بیفته ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
1
1
من هم شنیدم ایشون اسمی از فایزه نبرد چرا شما صحبت های ایشان را تحریف می کنید و منویات ضمیر گفته شده را نمی نویسد تا ایشان مجبور شوند با این همه مشغله کاری دوباره توضیح دهند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
5
چرا داعش از میان 200 کشور سراغ شما بیاد؟ کسانی که این تمهیدات را ایجاد کردند مقصرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
2
این عذرخواهی از ملت ایران نبود . حتی شما حرمت خود سردار سلیمانی را هم شکستید . ایشان کی ادعا کردند که تنها مرد ایرانی هستند و اگر ایشان نباشند باقی مردم دست به سینه بتماشا می ایستند تا داعش وارد تهران شده زنهای این کشور را به کنیزی برد . لطفا حداقل تاریخ دفاع مقدس ایران را مطالعه کنید .
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
جناب آقای شجاعی عزیز اگر صحبتهای خانم هاشمی تفرقه انگیز و مخالف با اقدامات سردارشهیدمان است و اگر شما اقدامات کشور در مقابله با داعش را قبول دارید چرا همچون مقام معظم رهبری ، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، مصطفی چمران و ... که در هشت سال دفاع مقدس لباس رزم پوشیدند و در خط مقدم جبهه در کنار رزمندگان قرار گرفتند ، شما لباس رزم نپوشیدید و دوشادوش شهدای حرم و حاج قاسم عزیز به جنگ داعش نرفتید؟ کرسی سبز مجلس ارزشش بیشتر است یا به قول خودتان دفاع از ارزشها و نوامیسمان ؟ یعنی باید به تفکرات شما و امثال شما تأسف خورد که به جای حل مسأله صورت مسأله را پاک می کنید . یک آدم قلدر بی سواد و به قول سردار دلها قمار باز فقط به پشتوانه سرمایه ای که دارد در آنسوی مرزها اقدامی می کند و یا حرفی می زند وزندگی روستاییان عزیزما در نقاط دور کشور دچار بحران می شود مردم شهرها که بماند چرا؟نظر شخصی من این است که نمایندگان مجلس بر اساس توانیه هایشان بر کرسی سبزمجلس تکیه نزده اند و قانون اساسی را که خون هزاران هزار شهید به همراه دارد را به خوبی درک نکرده اند ؟ تقاضا دارم بجای قیل و قال بی مورد و تلف نمودن وقت و پرداختن به تفسیر نظرات شخصی به فکر معیشت مردم باشید . از نماینده سیستان ، اهواز ، ایلام ، کرمان ، مشهد و.... و حتی تهران بپرسید زیر پوست حوزه انتخابیه آنان چه می گذرد و مردم شریف ایران عزیز چگونه با سیلی صورتشان را سرخ نگه داشته اند تا شما در مجلس بر صندلیتان تکیه بزنید و مشکلات را چون توپ فوتبال بین مسئولین پاسکاری کنید . خودم و شما را به تقوی الهی سفارش می کنم و من الله توفیق
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
بابا جلوی صحبت کردن این افراد را بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
الحمدالله که نخواستید توهین کنید مثلاشما اگر می خواستید توهین کنید دیگه چه الفاظی را به کار می بردیدیعنی بیان زشت تر از این هم وجود دارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
اگه قصد توهین نداشتی چرا از خانواده خودت مایه نذاشتی ؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
حالا مگه طالبان بهتر از داعشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
1
این مردم در برابر تجاوز ارتش تا دندان مسلح صدام با همه حمایت هایی که از سوی شرق و غرب و اعراب شده بود، جانانه ایستادگی کردند و خواب خوش او را که فکر میکرد بعد از یک هفته تهران را هم فتح می کند به کابوس بدل کردند،آنوقت این مردم اجازه میدادند که گروهی تروریست مزدور دگم و خشکه مقدس به خاکمان تجاوز و به آن ورود کنند ، مردانمان را بکشد و زنانمان را به بردگی ببرد؟؟!!.هیهات!!! که شما هنوز مردم این سرزمبن را نشناختی.مگر این کشور قائم به شخص است .این کشور میلیونها سردار سلیمانی دارد که دشمنان را از تجاوز به این سرزمین پشیمان می کنند .نه جناب نماینده شما آسوده بخوابید و هراسی از تجاوز داعش و دیگر دشمنان به دل راه ندهید مبادا خاطرتان مکدر شود.مطمئن باشید فرزندان این سرزمین بیدارند و بخوبی از ناموس و خاک خود دفاع می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
تو همه طول تاریخ که ملت ایران از ناموس و وطن دفاع کردن
کجا بودی
ما بلدیم از خودمون دفاع کنیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین