کد خبر: ۶۹۰۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
معاون سیاسی نیروی قدس

تکذیب تلفات انسانی سپاه در حمله اسرائیل به دیرالزور

معاون سیاسی سپاه قدس ادعای تلفات حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مواضعی در سوریه را از اساس کذب و جنگ رسانه ای محور غربی- عبری – عربی علیه مقاومت دانست.
تکذیب تلفات انسانی سپاه در حمله اسرائیل به دیرالزور
آفتاب‌‌نیوز :

احد کریمخانی معاون سیاسی نیروی قدس سپاه در تشریح حمله چهارشنبه شب جنگده‌های رژیم صهیوینستی به مواضعی در دیرالزور و بوکمال سوریه، گفت: این حمله هیچ تلفات انسانی نداشته است.

وی افزود: همزمانی این حمله با گسترش اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی که موجب بروز چالش‌های مهم امنیتی، سیاسی و اجتماعی علیه نتانیاهو شده است از یک طرف و موضوع انتقام سخت و قطعی جبهه مقاومت از آمریکا و صهیونیست‌ها از سوی دیگر باعث شده است تا صهیونیست‎ها برای انحراف افکار عمومی از چالش‌های داخلی و کنترل فضای ترس و وحشت از انتقام سخت مقاومت و فرار به جلو دست به این اقدام بزنند.

معاون سیاسی نیروی قدس تأکید کرد: صهیونیست‌ها برخلاف تبلیغات دروغین خود، جرأت حمله به مراکز و مواضع ایران و گروه‌های مقاومت در سوریه را ندارند. حملاتی هم که با عناوین مختلف انجام می‌دهند حملاتی کورکورانه و بدون اهداف استراتژیک است.

کریمخانی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی نسبت به خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت در سوریه آگاه است و به خوبی می‌داند که حمله به مواضع مقاومت در سوریه قطعا با واکنش سخت و شدید مواجه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین