کد خبر: ۶۹۰۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
«محرم» همسایه استقلال شد

برتری سپاهان با درخشش شهباززاده

سپاهان با یک گل و یک پاس گل «سجاد شهباززاده» از سد پیکان گذشت و هم‌امتیاز با استقلال شد.
برتری سپاهان با درخشش شهباززاده
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که در پایان با برتری ۲ بر یک سپاهان به اتمام رسید.

طلایی‌پوشان موفق شدند گل نخست خود را در دقیقه ۱۹ به ثمر برساند. سروش رفیعی روی پاس زیبا و در عمق سجاد شهباززاده در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد و توانست با شوتی دقیق، دروازه محمد دریس را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. نیمه نخست در حالی با همین یک گل به اتمام رسید که بازیکنان ۲ تیم در اواخر بازی چند بار باهم درگیر شدند. کی‌روش استنلی، محمدرضا حسینی و محمد ستاری در متن این درگیری‌ها بودند.

در نیمه دوم تیم پیکان برای جبران گل خورده تعویض‌هایی را انجام داد. یکی از تعویض‌ها حضور محمدامین درویشی در زمین بود. همین بازیکن در دقیقه ۶۵ برای تیمش یک پنالتی گرفت. او در داخل محوطه ضربه‌ای را به سمت دروازه نیازمند روانه کرد و محمدرضا حسینی با بی‌احتیاطی هند کرد تا روح‌الله شریفی نقطه پنالتی را نشان دهد.

آرش قادری، مدافع تیم پیکان موفق شد نیازمند را فریب دهد و تیمش را به گل تساوی برساند. اما این پایان کار نبود. در دقیقه ۷۳ ارسال مواج محمد کریمی به داخل محوطه جریمه در حالی به سجاد شهباززاده رسید که تمام مدافعان پیکان به امید آفساید او را رها کرده بودند اما مهاجم باتجربه سپاهان موفق شد با ضربه سری دقیق، گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند و ستاره اصلی این بازی شود. شهباززاده با این گل تعداد گل‌هایش را به عدد ۹ رساند و در کنار گادوین منشا در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

در نهایت بازی با برتری ۲ بر یک سپاهان به اتمام رسید و طلایی‌پوشان با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر به رده سوم صعود کردند و پیکان با قبول سومین شکست فصل، در امتیاز ۱۶ باقی ماند و در رده پنجم جای گرفت.

ترکیب تیم سپاهان

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده

ترکیب تیم پیکان

محمد دریس، امیرحسین رنگرز، آرش قادری، نادر محمدی، علیرضا کوشکی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد نوری، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی، اسماعیل بابایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین