کد خبر: ۶۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

واعظی درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت

رییس دفتر رییس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درگذشت علی انصاریان، فوتبالیست محبوب و ارزشمند کشورمان را تسلیت گفت.
واعظی درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: درگذشت علی انصاریان، فوتبالیست محبوب و ارزشمند کشورمان غم بزرگ دیگری را بر غم‌های این روزهای‌مان افزود. افسوس که تلاش‌های پزشکان و دعای میلیون‌ها هموطنی که لحظه به لحظه پیگیر سلامتی‌ او بودند، کارگر نیفتاد و تقدیر و مشیت الهی بر این قرار گرفت که راهی دیار باقی شود.

وی تصریح کرد: اینجانب ضایعه غم‌انگیز درگذشت این عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران را به جامعه ورزش، هواداران پرشمار ورزش فوتبال و خصوصا به خانواده آن مرحوم به ویژه مادر گرانقدرش تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای عموم بازماندگان، صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم.

انصاریان بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

او دومین ورزشکار پیشکسوت فوتبال کشور است که در روزهای اخیر از دنیا می رود. پیش از انصاریان، «مهرداد میناوند» تسلیم کرونا شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین