کد خبر: ۶۹۵۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴

رد رشوه دلالان آجیل توسط پلیس

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از صحت عمل و رد رشوه ۲۰ سکه بهار آزادی به ماموران وظیفه شناس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی خبر داد.
رد رشوه دلالان آجیل توسط پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر این که دلالان و سودجویان بازار خشکبار مترصد قاچاق محموله آجیل و خشکبار از استان‌های دیگر به شهر مشهد هستند پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم‌های پلیس امنیت عمومی استان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر و هماهنگی مقام قضایی با همراهی نمایندگان اداره صمت و اطمینان از ورود دو دستگاه کامیون حامل خشکبار به مشهد، وارد عمل شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی این دو دستگاه کامیون را در یکی از مناطق شهر مشهد، ردزنی و در بازرسی از این خودروها حدود ۲۰ تن خشکبار بدون مجوز حمل و بارنامه کشف کردند.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: یکی از رانندگان برای تطمیع پلیس و رهایی از چنگ قانون با اصرار مبنی بر اینکه صاحبان بار حاضر هستند ۲۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی به ارزش تقریبی ۲۳۰ میلیون تومان به منظور آزاد کردن بار کامیون‌ها هدیه بدهند، بر پرداخت رشوه تاکید داشت و ماموران وظیفه‌شناس پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی سکه‌های موردنظر را نیز صورتجلسه و ضمیمه پرونده کردند.

وی با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس امنیت عمومی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین