کد خبر: ۶۹۹۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

منصوریان: نمی‌توانم بگویم به خاطر حضور من بردیم/ راه خطیبی را ادامه می‌دهیم

سرمربی آلومینیوم اراک از عملکرد شاگردانش در دیدار با هوادار ابراز رضایت کرد.
منصوریان: نمی‌توانم بگویم به خاطر حضور من بردیم/ راه خطیبی را ادامه می‌دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک پس از صعود به مرحله بعد جام حذفی پس از پیروزی برابر هوادار تهران گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و هیچ تیم لیگ برتری نمی‌تواند از پیش برنده باشد. در نتیجه وقتی با تیم لیگ یکی بازی می‌کنید، تیم حریف انگیزه مضاعف دارد. من در این ۴۸ ساعتی که به اراک آمدم، با شرایط روحی و روانی سختی مواجه شدم. آسیب‌هایی بوده که از بازی‌های قبل به تیم سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: سعی کردیم فارغ از کیفیت، نتیجه لازم را کسب کنیم تا ضمن یک آرامش روحی در تیم، هواداران هم کمی آرام شوند. من در این ۴۸ ساعت کاری نمی‌توانستم انجام دهم و حتی نمی‌توانم بگویم باعث برد شدم. من فقط در بحث روحی و روانی کمک کردم. به تیم عنایتی تبریک می‌گویم. شناختی نسبت به آن‌ها نداشتم اما فهمیدم چرا تا ۳ هفته پیش صدرنشین لیگ یک بودند. از معدود تیم‌های لیگ یکی که فوتبال بازی می‌کنند. ما هم مجبور بودیم علاوه بر تقابل با آسیب روحی، باید با تیمی شگفتی‌ساز هم می‌جنگیدیم. سعی کردیم در نیمه دوم با بازی مستقیم مسلط شویم. تیم بسیار خوبی بودند و در بسیاری از دقایق مالک بازی بودند. من می‌دانم یک باخت چقدر به تیم آسیب می‌زند.

منصوریان اضافه کرد: به نظر من در ادامه فصل ۳ گذر سخت داریم. اولین گذر امروز بود که رد کردیم و برای هفته بعد هم بازی سختی داریم. نیاز به حمایت همه مجموعه کارخانه و مسئولین استانی شهرک اراک داریم. هنوز چهره بازیکنان با اسم برایم مطابقت ندارد. در این هفته باید با بازیکنان آشنا شوم و تغییراتی را در تاکتیک تیم ایجاد کنم.

او درباره نیاز به هافبک بازیساز گفت: تیم در ۳ پست نیاز به بازیکن دارد. حتما باید یک دفاع وسط داشته باشیم و دو هافبک و یک مهاجم دیگر هم می‌خواهیم. نیاز داریم تا به تیم بودن نزدیک‌تر شویم. اسامی بازیکنان را با اولویت به مدیریت دادیم اما در بازار بازیکن زیادی نمانده است. نیاز به بازیکن باتجربه داریم که با فضای تیم هم هماهنگ شوند.

سرمربی آلومینیوم درباره ایرادات خط هافبک تیم گفت: این به دلایل شرایط روحی تیم است. من در رختکن هم به بازیکنان گفتم که باید زحمت زیادی بکشند. باید تیم را در ۲ جنبه روحی و روانی و هم بحث تمرینی تقویت کنیم. مسیر رسول خطیبی را خواهیم رفت و به مرور ۲ تغییر در آن ایجاد می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین