کد خبر: ۷۰۰۵۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰

وزیر کشاورزی: سال ۹۹ مرغ، تخم مرغ، گوشت و شیر به وفور تامین شد!

وزیر جهاد کشاورزی در پیام نوروزی خود از خدمات تمام کشاورزان در زنجیره تولید محصولات کشاورزی و زراعی برای تامین امنیت غذایی در کشور در سال 99 تقدیر کرد.
وزیر کشاورزی: سال ۹۹ مرغ، تخم مرغ، گوشت و شیر به وفور تامین شد!
آفتاب‌‌نیوز :

«کاظم خاوازی» پنجشنبه شب در این پیام تاکید کرد: سال 99 با شیوع کرونا و تحریم های اقتصادی سال سختی بر کشاورزان بود، اما به لطف الهی با نیت پاک تولید کنندگان موفق شدیم در زنجیره تولید محصولات کشاورزی در سال جاری نسبت به سال های گذشته، موفقیت های خوبی را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: با وجود کرونا تولیدکنندگان تلاش کردند با بروز رسانی واحدهای تولیدی خود وفور تولید گوشت، شیر، مرغ و تخم مرغ را تضمین کردند و با این اقدام مهم امنیت غذایی را برای کشور تامین کردند.

خاوازی در ادامه از خدمات درخشان بخش زراعت و باغبانی نیز تقدیر کرد و گفت: بخش زراعت و باغبانی در سال 99 کارنامه درخشانی داشت به طوری که در تولید گندم، چغندر قند. پنبه و سایر محصولات زراعی مثل شکر به مرز خودکفایی خواهیم رسید.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: جا دارد از تمام تشکل های بخش کشاورزی و همه همکاران خود در وزرات جهاد کشاورزی که در سال 99 مشغول انجام وظیفه در این وزارتخانه بودند، تقدیر و تشکر کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
3
دروغ هم بوفور تحویل مردم شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
1
2
وقتی مقدار تولید، صادرات داخلی را جمع بزنید حقیقت سخن وزیر را می‌پذیرید و جلوی سخن او علامت تعجب نمی‌گذارید!
سال‌های قبل با راحتی تجارت خارجی و فراوانی دلار واردات گوشت، مرغ، تخم مرغ و... به آسانی انجام می‌شد و ملت کسری تولید نسبت به مصرف را متوجه نمی‌شدند.
ولی سال 99 واردات که نداشتیم بعلت نیاز به تامین ارز بخش مهمی از تولیدات داخلی صادر شد و کسری کالا در بازار ملموس گشت و با بی تدبیری برخی مدیران میانی و هوچی گری رسانه ملی و پخش تصاویر صف مردم و برجسته کردن کاستی‌ها و انداختن تقصیر بگردن فقط قوه مجریه ( تا ملت را ملتهب کرده و بهره برداری جناحی کنند) بازنشسته های بیکار به صفهای موجود پیوسته و هیاهویی شد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین